Mostrando ítems 1-6 de 6
Riaz, Sohail (Fecha de defensa: 2022-02-23)
Aquesta recerca intenta comprendre la relacio entre publicitat i cultura mitjancant l'estudi de la importancia de la likeability publicitaria. La singularitat de l'estudi resideix en l'originalitat de ...
Coll Rubio, Patricia (Fecha de defensa: 2018-03-19)
L'activitat comunicativa es troba en ple procés de transformació i les seves estratègies es desenvolupen en nou context interconnectat. La present tesi doctoral parteix de la hipòtesi de l'existència ...
Duran Muñoz, Javier (Fecha de defensa: 2016-02-02)
L'objecte principal d'estudi d'aquesta tesi doctoral es basa en la recerca i desenvolupament d'una nova metodologia per a l'elaboració d’insights publicitaris, realitzada a partir de l'anàlisi netnogràfic ...
Vilajoana Alejandre, Sandra (Fecha de defensa: 2016-02-10)
El principal objectiu d’aquesta tesi doctoral és l’estudi dels límits jurídics de la publicitat des d’una perspectiva transversal orientada, en forma i contingut, a les necessitats i reptes que el ...
Vélez Ochoa, Claudia Inés (Fecha de defensa: 2019-07-18)
La publicitat és la indústria de les idees. Fa més de 150 anys que la publicitat és la professió dels creatius, però no tots els professionals de la publicitat es dediquen a produir idees ni tots els ...
Morillo Palomo, Consolación (Fecha de defensa: 2016-01-22)
La present tesi és una investigació de caràcter analític-interpretatiu sobre la creació i el posicionament de la ciutat de Barcelona com a marca ciutat després d’haver celebrat amb gran èxit mediàtic ...