Análisis de las estrategias publicitarias de ls campañas turísticas de la comunidad valenciana 1989-2006

Autor/a

Solà Climent, Rosario

Director/a

López Lita, Rafael

Data de defensa

2007-12-10

ISBN

9788469110317



Departament/Institut

Universitat Jaume I. Departament de Filosofia, Sociologia i Comunicació Audiovisual i Publicitat

Resum

La tesis doctoral trata sobre el estudio de las campañas publicitarias de marca turística valenciana utilizando como exponente de las mismas el anuncio en televisión.<br/>Esta investigación comenzó con la recopilación del universo total de trece campañas publicitarias emitidas desde el año 1989 hasta la finalización del 2006. Se han recogido y estudiado las submarcas turísticas valencianas, desde su creación hasta la actualidad así como, la marca paraguas Comunitat Valenciana aparecida en cada campaña.<br/>Tras la recopilación de campañas se ha realizado por una parte un análisis audiovisual de las mismas y por otra un análisis de las estrategias creativas que se presentan en ellas.

Paraules clau

turismo; estrategias de comunicación; campañas publicitarias

Matèries

070 - Diaris. Premsa. Periodisme. Ciències de la informació; 316 - Sociologia. Comunicació; 338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus; 65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Àrea de coneixement

Àrea de comunicació audiovisual i publicitat

Documents

sola.pdf

85.94Mb

 

Drets

ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)