Análisis de las estrategias publicitarias de ls campañas turísticas de la comunidad valenciana 1989-2006

dc.contributor
Universitat Jaume I. Departament de Filosofia, Sociologia i Comunicació Audiovisual i Publicitat
dc.contributor.author
Solà Climent, Rosario
dc.date.accessioned
2011-04-12T20:03:22Z
dc.date.available
2007-12-27
dc.date.issued
2007-12-10
dc.date.submitted
2007-12-27
dc.identifier.isbn
9788469110317
dc.identifier.uri
http://www.tdx.cat/TDX-1227107-122317
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/10467
dc.description.abstract
La tesis doctoral trata sobre el estudio de las campañas publicitarias de marca turística valenciana utilizando como exponente de las mismas el anuncio en televisión.<br/>Esta investigación comenzó con la recopilación del universo total de trece campañas publicitarias emitidas desde el año 1989 hasta la finalización del 2006. Se han recogido y estudiado las submarcas turísticas valencianas, desde su creación hasta la actualidad así como, la marca paraguas Comunitat Valenciana aparecida en cada campaña.<br/>Tras la recopilación de campañas se ha realizado por una parte un análisis audiovisual de las mismas y por otra un análisis de las estrategias creativas que se presentan en ellas.
cat
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
dc.publisher
Universitat Jaume I
dc.rights.license
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
turismo
dc.subject
estrategias de comunicación
dc.subject
campañas publicitarias
dc.subject.other
Àrea de comunicació audiovisual i publicitat
dc.title
Análisis de las estrategias publicitarias de ls campañas turísticas de la comunidad valenciana 1989-2006
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc
070
cat
dc.subject.udc
316
cat
dc.subject.udc
338
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.contributor.authoremail
msola@fis.uji.es
dc.contributor.director
López Lita, Rafael
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess
cat


Documents

sola.pdf

85.94Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)