PYMES, Televisión Digital y Publicidad en Brasil: una propuesta de modelo de servicio

Autor/a

Gonçalez Carneiro, Rafael

Director/a

Ribes Guàrdia, Francesc Xavier

Data de defensa

2011-11-29

ISBN

9788449029486

Dipòsit Legal

B-27065-2012

Pàgines

227 p.



Departament/Institut

Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat

Paraules clau

TV digital; Publicidad; Pymes

Matèries

339 - Comerç. Relacions econòmiques internacionals. Economia mundial. Màrqueting

Àrea de coneixement

Ciències Socials

Documents

rgc1de1.pdf

5.205Mb

 

Drets

ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)