El Transport urbà de superfície: generació d'una xarxa d'autobusos i llur assignació a les línies

dc.contributor
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Mecànica
dc.contributor.author
Roselló i Molinari, Xavier
dc.date.accessioned
2011-04-12T15:14:34Z
dc.date.available
2006-10-23
dc.date.issued
1977-05-20
dc.date.submitted
2006-10-23
dc.identifier.isbn
8469028650
dc.identifier.uri
http://www.tdx.cat/TDX-1023106-192434
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/6413
dc.description.abstract
La tesi descriu dos algorismes relatius al transport públic que actuen en sèrie. El primer genera una xarxa d'autobusos urbans entesa com a un conjunt de línies o be en modifica una de ja existent de forma que minimitzi el temps total de viatge en una ciutat. Es tracta d'un algorisme iteratiu que tracta les línies d'una en una i aquestes al seu torn de nus en nus. El segon algorisme dit d'assignació un cop coneguda la xarxa i la flota d'autobusos minimitza el temps total de viatge per mitja de l'assignació d'autobusos a les línies.
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
cat
dc.publisher
Universitat Politècnica de Catalunya
dc.rights.license
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
Bus routes
dc.subject
Algorithm
dc.subject
Optimization
dc.subject
Bus network
dc.subject
Temps de recorregut
dc.subject
Temps d'espera
dc.subject
Línies de bus
dc.subject
Xarxa d'autobusos
dc.subject
Waiting time
dc.subject
Journey time
dc.title
El Transport urbà de superfície: generació d'una xarxa d'autobusos i llur assignació a les línies
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc
625
dc.contributor.director
Companys Pascual, Ramón
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.dl
B.54592-2006


Documents

01XRM01de13.pdf

63.85Kb PDF

02XRM02de13.pdf

136.4Kb PDF

03XRM03de13.pdf

56.60Kb PDF

04XRM04de13.pdf

333.5Kb PDF

05XRM05de13.pdf

1.014Mb PDF

06XMR06de13.pdf

611.8Kb PDF

07XMR07de13.pdf

898.5Kb PDF

08XMR08de13.pdf

1.783Mb PDF

09XMR09de13.pdf

813.1Kb PDF

10XMR10de13.pdf

156.2Kb PDF

11XMR11de13.pdf

195.2Kb PDF

12XMR12de13.pdf

2.778Mb PDF

13XMR13de13.pdf

5.838Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)