Ara mostrant els elements 1-10 de 34
Murillo Ribes, Adolf (Data de defensa: 2014-12-16)
Al s. XXI l’escola necessita amb urgència transformacions en profunditat que ens permeten adaptar-la a les necessitats que la societat en general i el nostre alumnat en particular reclamen. A l'aula, ...
Montserrat Ferrer, Diana (Data de defensa: 2016-02-04)
<p>Aquesta tesi presenta l'elaboració, aplicació i avaluació d'un mètode d'autoformació en educació emocional (MAEM) i analitza el procés de creixement emocional dels agents implicats: famílies i ...
Alcalde Esteban, Manuel (Data de defensa: 2010-07-14)
Ante la insatisfactoria preparación matemática de los futuros maestros y sus malos resultados en didáctica de la matemática, consideramos necesario averiguar realmente el nivel de conocimientos matemáticos ...
Llopis Bueno, Elena (Data de defensa: 2015-12-21)
<p>La investigació porta per nom “COSSOS QUE PARLEN. El llenguatge invisibilitzat de la Dansa en l’Ensenyament Obligatori” i es qüestiona cóm, sent el cos la part del nostre ésser amb la que ens mostrem ...
Herrero Nebot, Saül (Data de defensa: 2019-07-15)
El presente trabajo muestra, a través de 14 relatos, siguiendo la metodología de los relatos biográfico-narrativos, 14 experiencias de maestros y maestras que han decidido aplicar la metodología del ...
Francisco Amat, Andrea (Data de defensa: 2013-02-15)
En la presente sociedad capitalista, patriarcal y heteronormativa existen tensiones entre los discursos del amor producidos por el poder y las vidas de las personas que tienen experiencias afectivo-sexuales ...
Traver Martí, Joan A. (Data de defensa: 2000-10-06)
L'educació en actituds i valors, la solidaritat com a actitud i l'aprenentatge cooperatiu, es convertixen en els eixos fonamentals a partir dels quals pretenem fonamentar, dissenyar i portar a la pràctica ...
Cuéllar Francés, Rafael (Data de defensa: 2015-03-05)
Esta tesis es un trabajo musicológico monográfico sobre el maestro de capilla valenciano Joaquín García (Anna c.1710 - Las Palmas1779). Tiene dos secciones diferenciadas: una histórico-biográfica y otra ...
Adelantado-Renau, Mireia (Data de defensa: 2019-09-20)
The main aim of this PhD Thesis was to investigate the associations between healthy lifestyle factors and academic performance in secondary school students. A total of 274 students (aged 13.9±0.3 years) ...
Gil Gómez, Jesús (Data de defensa: 2012-03-26)
El Aprendizaje-Servicio es una metodología experiencial que tiene un doble objetivo: procurar que el alumnado aprenda contenidos curriculares a la vez que presta un servicio a la sociedad. La tesis ...