Ara mostrant els elements 1-8 de 8

    "Cooperar per aprendre/Aprendre a cooperar"(Programa CA/AC). Avaluació d'un programa didàctic per ensenyar a aprendre de manera cooperativa 

    Riera i Romero, Gemma (Data de defensa: 2010-02-05)

    La present tesi doctoral: "Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar". Avaluació d'un programa didàctic per ensenyar a aprendre de manera cooperativa, pretén ésser l'avaluació d'un programa didàctic per introduir a les ...

    Interacció entre el sistema pedagògic per Alternança i el sistema Dual 

    Crosas Roura, Albert (Data de defensa: 2024-01-12)

    L’estudi realitzat a la present tesi tracta del sistema pedagògic de formació per Alternança i el Dual. La recerca es du a terme a l’etapa de la Formació Professional, on es descriu i es caracteritzen els dos sistemes ...

    La evaluación durante el proceso de innovación y mejora de las práticas educativas 

    Martínez Maireles, David (Data de defensa: 2022-02-22)

    Esta tesis se enmarca dentro de un programa de innovación y mejora de las prácticas educativas. Plantea tres objetivos: identificar y analizar las mejoras y dificultades percibidas/valorados por los diferentes agentes ...

    Motivació, expectatives i aprenentatge cooperatiu en una escola inclusiva 

    Rodrigo i Gabernet, Carles (Data de defensa: 2012-07-26)

    El significatiu nombre d’alumnes que tenen un baix rendiment acadèmic amb el conseqüent fracàs escolar, i la reflexió sobre la pròpia pràctica professional, porta inexcusablement a qüestionar-nos, com a docents, quina és ...

    Pràctiques de fisioteràpia i inclusió escolar: Un estudi de camp en el context escolar de Catalunya 

    Jiménez Hernández, Daniel (Data de defensa: 2017-09-25)

    Les directrius de les institucions i organitzacions internacionals en matèria d'educació i infància, estableixen la necessitat de transformació dels sistemes d'educació cap a sistemes d'inclusió escolar. En aquest entorn ...

    (Re)Pensar la tecnologia digital escolar en clau democràtica: una investigació-acció sobre participació i desigualtats digitals 

    Beneyto Seoane, Mar (Data de defensa: 2019-02-01)

    La tesi doctoral “(Re)Pensar la tecnologia digital escolar en clau democràtica: una investigació-acció sobre participació i desigualtats digitals” analitza la participació, l’ús de la tecnologia i les desigualtats digitals ...

    El rol multifuncional de los formadores de los centros educativos familiares de formación por alternancia (CEFFA): Necesidades de una formación inicial 

    Gutiérrez-Sierra, Andreu (Data de defensa: 2023-11-07)

    Esta tesis doctoral presenta un análisis sobre las problemáticas que se encuentran los docentes, llamados monitores, de los Centros Educativos Familiares de Formación en Alternancia en el desarrollo de sus funciones en el ...

    Transformant l'escola: Camins cap a una escola inclusiva, participada i compartida amb les famílies i l'entorn, des d'una perspectiva de governança del bé comú 

    Castillo Adrián, Josep (Data de defensa: 2024-01-11)

    L'educació, un pilar fonamental en el desenvolupament de la societat, ha experimentat canvis significatius en la seva concepció i gestió al llarg del temps. En el context contemporani, on es reconeix l'educació com un bé ...