Mostrando ítems 1-6 de 6
Pujadas Hostench, Jordi (Fecha de defensa: 2017-07-24)
En aquest treball s'integra la Theory of Planned Behavior (TPB) i la de Uses & Gratifications (U & G) per explicar la compra de roba a través de les pàgines de marques a les xarxes socials (Social ...
Ahuja Sánchez, Leonor (Fecha de defensa: 2017-09-15)
Aquest treball presenta l'estudi de la relació entre la Gestió de la Qualitat Total (GCT) i el desenvolupament de la innovació amb la finalitat de respondre a dues preguntes centrals: si els principis ...
Robres Sitjà, Emilio (Fecha de defensa: 2017-07-27)
Les aplicacions mòbils de recerca i reserva de restaurant (AMRRR) son un canal molt eficaç per accedir a les recents demandes de les actuals generacions digitals. Es per tant primordial, que els propietaris ...
Weritz, Noa Pauline Antonia Gesine Isabel (Fecha de defensa: 2022-11-11)
Les tecnologies digitals estan revolucionant les indústries, les organitzacions i les persones a tot el món. En aquest context, sorgeixen noves oportunitats i amenaces per a les organitzacions que ...
Hernández Luquín, Liliana Catalina (Fecha de defensa: 2017-07-20)
Aquest treball de recerca té el propòsit d'identificar les variables socioculturals que influeixen en l'actitud cap al consum responsable en els mexicans. La investigació es va realitzar en dues ...
Friederich, Felix Thomas (Fecha de defensa: 2022-10-05)
Nous productes digitals, tecnològicament disruptius y sorgits de la nova economia digital, han entrat a la vida quotidiana dels consumidors en els darrers anys. Tot i que aquests productes digitals ...