Mostrando ítems 1-6 de 6
Clavé i Civit, Anna (Fecha de defensa: 2017-06-12)
Hi ha un terme anglès que ho defineix molt bé Win-win situation, cal crear en les aules noves situacions d’aprenentatge i això passa per analitzar el nou paper que adquireixen els alumnes i els ...
Garcia Lladó, Àngela (Fecha de defensa: 2019-12-20)
El context d’aquesta investigació és l’assignatura obligatòria semestral de Didàctica de la Matèria, l’energia i la interacció (DMEI) del Grau de Mestre d’Educació Primària de la Universitat de Barcelona, ...
Lluch Molins, Laia (Fecha de defensa: 2019-10-11)
Aquesta investigació té com a objectiu analitzar els tipus de deures escolars predominants en un context de canvi educatiu cap a un model de l’aprenentatge competencial. Es planteja un estudi descriptiu ...
Fernández Santin, Mercè (Fecha de defensa: 2022-02-18)
Aquesta tesi com a compendi d’articles presenta el rol de les docents de Reggio Emilia i les eines de que disposen per tal de desenvolupar pensament crític i habilitats socials a través de l’educació ...
Sala Sebastià, Gemma (Fecha de defensa: 2016-07-22)
La present tesi doctoral resumeix el treball d’investigació realitzat amb els objectius principals de definir i caracteritzar una competència bàsica, anomenada competència d’indagació, i el pensament ...
Boj, Isabel (Fecha de defensa: 2017-06-21)
La tesi parteix de la problemàtica existent en relació a la didàctica de la història tant pel que fa a la metodologia expositiva, com a la manca de criteris i recursos didàctics que permetin classes ...