Ara mostrant els elements 1-4 de 4
Wakabayashi Muroya, José Luis (Data de defensa: 2011-01-21)
La gestió de la relació amb el client (CRM) és el procés en què es creen relacions amb els clients i altres actors al llarg de les seves vides. Així, a la base d'aquest procés hi ha el concepte de CLV, ...
Ostos Mariño, Jhony Lionel (Data de defensa: 2011-07-06)
Diversos escrits consideren l’entorn com un element important en l’obtenció d’un acompliment organitzatiu superior i, en aquesta relació, hi inclouen la innovació organitzativa com una variable mediadora. ...
Pérez de la Puente, Hugo Oswaldo (Data de defensa: 2011-01-27)
Els processos de presa de decisions directives i de gestió i mesurament de l'acompliment són centrals en la gestió estratègica. El procés de gestió estratègica és de caràcter dinàmic, continu i sistèmic. ...
Suárez Barraza, Manuel Francisco (Data de defensa: 2008-05-14)
L'Administració pública i els governs locals no han estat exempts dels canvis que ha experimentat l'entorn global dels negocis (Farazmand, 1999). De fet, a finals de la dècada dels vuitanta i principis ...