Ara mostrant els elements 1-7 de 7
Merzthal Toranzo, Jorge Baltazar (Data de defensa: 2014-03-07)
Aquesta recerca recull proves empíriques del mercat peruà que indiquen que la capacitació pot esdevenir un instrumento estratègic per a les relacions entre empreses. Tanmateix, quan se’n va estudiar la ...
Ilipinar, Gürsel (Data de defensa: 2014-10-03)
Over the last decade, innovation through design has gained significant attention from the business world, policymakers, and academia. This “new state of mind” has emerged to respond to the changing needs ...
Bresani Torres, Aldo Eduardo (Data de defensa: 2012-12-17)
Aquest treball de recerca se centra en un dels processos més rellevants de les persones: l’intercanvi de coneixements (IC). El coneixement pot ser explícit o tàcit. L’explícit es pot codificar, estructurar ...
Montoya Ramírez, Rafael Ricardo (Data de defensa: 2012-09-25)
Les empreses de països com el Perú, que fa poc que creuen les fronteres per iniciar processos d’internacionalització, han de començar a conèixer i a valorar els factors que en determinen l’orientació ...
León Núñez, Miguel Luis (Data de defensa: 2010-09-06)
L'educació superior de qualitat és una contribució indispensable per al desenvolupament de les nacions, especialment en els nostres temps, que estem inserits en una societat del coneixement. Avui dia, ...
Hawkins, Matthew Allen (Data de defensa: 2015-05-22)
Retaliatory behaviors are consumer actions taken to damage a brand for its actions. Prior research has discovered that the more deeply a consumer embeds a brand’s identity into their identity the more ...
Saleem, Fathima Zahara (Data de defensa: 2014-10-29)
En la recerca sobre el consum dels llocs personals a les xarxes socials, com Facebook, YouTube i Instagram, han predominat els projectes basats en la identitat en què les persones utilitzen l’espai ...