Mostrando ítems 1-6 de 6
Rodríguez López, Fernando (Fecha de defensa: 2019-11-11)
La present tesi doctoral planteja la importància de validar nous sistemes d'aprenentatge basats, en sistemes Gamificados, i la seva acceptació com a tecnologia d'ús. Lego © Serious Play ©, (LSP), metodologia desenvolupada ...
Souto Romero, María del Mar (Fecha de defensa: 2012-07-13)
La creación del EEES contempla como eje fundamental del planteamiento educativo común a toda la Unión Europea, el énfasis en una educación centrada en el aprendizaje, frente a una educación centrada en la enseñanza. Al ...
Morlà Folch, Teresa (Fecha de defensa: 2019-06-28)
Com que la creativitat és una prioritat en l'aprenentatge del segle XXI, l'objectiu de la present tesi és contribuir al coneixement de les claus formatives que caracteritzen els i les professionals creatives. Una d'aquestes ...
Guspi Bori, Felipe (Fecha de defensa: 2016-02-04)
L’emprenedoria a les Universitats ha tingut resultats discrets a Europa que limiten els retorns de la comercialització de la investigació i la seva contribució a la societat. La majoria de les Spin-Offs acadèmiques (ASOs) ...
Barbarà Molinero, Alba (Fecha de defensa: 2015-10-30)
Considerant que la Identitat Professional actua com a mediadora de la decisió d’escollir un determinat camí professional, la present tesi té com objectiu contribuir en el coneixement sobre aquest fenomen, en l’àmbit ...
Yañez Luna, Juan Carlos (Fecha de defensa: 2014-12-05)
Actualment les organitzacions i institucions han adoptat noves formes de capacitació i desenvolupament. Les tecnologies mòbils, xarxes de comunicació i les aplicacions basades en web 2.0 estableix un nou desenvolupament ...