Mostrando ítems 1-8 de 8
Font Piqué, Noemí (Fecha de defensa: 2022-11-29)
El propòsit d’aquesta tesi doctoral és l’anàlisi de la creativitat i l’aprenentatge col·laboratiu en l’alumnat d’educació secundària participant en un projecte tecnopedagògic d’escriptura col·laborativa ...
Martí Ros, Laura (Fecha de defensa: 2022-11-23)
Aquesta investigació se centra en estudiar com l'alumnat de secundària desenvolupa estratègies per aprendre a aprendre junts en la resolució de problemes complexos de l'àrea de ciències, després de ...
Guiral i Herrera, Alba (Fecha de defensa: 2017-12-01)
Aquesta tesi proposa un model pedagògic per a la formació del professorat que promou l’aprenentatge dialògic de les ciències per indagació amb suport de tecnologia 2.0 i es dissenya un projecte de ...
Argelagós Castañ, Esther (Fecha de defensa: 2012-04-24)
Internet constitueix una de les més importants fonts d'informació en la nostra societat i els processos cognitius involucrades en el maneig de la seva informació (Information-problem solving, IPS) no ...
Ferreira Bautista, José Valentín (Fecha de defensa: 2019-01-08)
La present investigació té el propòsit de promoure en els estudiants d'una assignatura de física a nivell universitari, el desenvolupament d'habilitats científiques i la comprensió conceptual durant el ...
Jové Amador, Rosanna (Fecha de defensa: 2016-12-16)
Aquesta tesi pretén (1). Caracteritzar el tipus d’ajudes que proporciona la docent als alumnes durant la seva interacció en una Wiki, (2) Analitzar com evolucionen aquestes ajudes al llarg de la proposta ...
Bort Albarracín, Mª Concepción (Fecha de defensa: 2014-12-12)
El actual panorama mundial caracterizado por una crisis económica con graves repercusiones en el bienestar social, económico, político y cultural, unido a los grandes avances de las tecnologías e Internet, ...
Cujba, Andreea (Fecha de defensa: 2024-01-25)
Aquesta tesi pretén contribuir a la investigació sobre el disseny i l'aplicació de mètodes innovadors a l'ensenyament de l'estadística, aplicant metodologies que no s'han combinat anteriorment (aprenentatge ...