Mostrando ítems 1-18 de 18
Peguera Carré, Maria Carme (Fecha de defensa: 2023-12-11)
Estudis de l’última dècada evidencien que la indagació científica té una presència incipient a l’Educació Primària, fet que proporciona escasses oportunitats pràctiques d’aprenentatge per als Docents en Formació Inicial ...
Cobos Rius, Helena (Fecha de defensa: 2023-11-20)
Aquesta investigació presenta el disseny i el desenvolupament d’un model d’avaluació per a un curs de formació virtual transfronterer, destinat al agents professionals de la formació dual universitària (FDU). Concebut com ...
Zuñiga Rocamora, Patricia (Fecha de defensa: 2024-01-10)
La pandèmia de la COVID-19 va obligar les institucions d'educació superior a adaptar-se ràpidament mitjançant la formació dels seus docents, la implementació de plataformes digitals i l'adequació dels seus programes educatius ...
Serrano Giménez, Anna Maria (Fecha de defensa: 2024-01-17)
A l’era actual, on la tecnologia ha transformat radicalment la manera com interactuem, accedim a la informació i ens comuniquem, l’adquisició d’habilitats digitals, en concret per a l’escriptura acadèmica, s'ha convertit ...
Roure Niubó, Jorgina (Fecha de defensa: 2011-12-19)
Poques vegades al llarg de la història, les universitats europees s’han vist amb la necessitat de donar resposta a les demandes de la societat com en aquests últims decennis. En efecte, és un fet innegable que la universitat ...
Céspedes del Fierro, Selene (Fecha de defensa: 2017-06-22)
Esta investigación presenta una aproximación al Perfil Axiológico del Comunicador durante su formación universitaria y su práctica profesional, y adicionalmente nos brinda elementos a considerar para la formación del ...
Verdú Surroca, Noemí (Fecha de defensa: 2009-12-21)
El present treball de recerca es centra en l'estudi de l'aprenentatge col·laboratiu mediat per ordinador<br/>en entorns d'ensenyament i aprenentatge virtuals i en l'àmbit de la docència universitària. Es descriu<br/>i ...
Orozco Torres, Luis Mexitli (Fecha de defensa: 2014-09-19)
El éxito de la formación virtual hace necesario tener sistemas que garanticen la calidad de la educación que se oferta en la modalidad virtual. En esta investigación se localizan modelos que evalúan programas virtuales en ...
Muñoz Gimeno, Mercè (Fecha de defensa: 2023-11-13)
La formació en emprenedoria s'ha convertit en una disciplina d'aprenentatge i s'ha incorporat a diferents plans docents de les universitats. El desenvolupament d'emprenedors des de les aules és molt important, però la ...
Hidalgo Cajo, Byron Geovanny (Fecha de defensa: 2022-10-20)
La incorporació de les Tecnologies Digitals (TD) a les institucions educatives ha provocat replantejar el sistema d'ensenyament tradicional, sota aquesta perspectiva es proposa innovar el procés d'ensenyament i aprenentatge ...
Elong Wall Motto, Daniele Andrée (Fecha de defensa: 2022-06-14)
Aquest treball de recerca focalitza la reflexió en la integració de les tecnologies digitals com a suport per a l'ensenyament i l' aprenentatge d'ELE ( Espanyol, lengua estrangera) a la Universitat de Yaundé I. Amb aquesta ...
Barbero Sola, Iván (Fecha de defensa: 2020-12-18)
questa tesi doctoral té com a objecte d'estudi la influència de la incorporació de recursos tecnològics en l'aprenentatge de competències matemàtiques en la formació de mestres. Per això s'inicia amb el diagnòstic dels ...
Guillén Correas, Roberto (Fecha de defensa: 2002-12-13)
La innovación educativa, como objeto de estudio de la investigación, se define a partir de dos conceptos, como son el trabajo en grupo por parte del profesorado para llegar a constituirse como equipo docente, y la interrelación ...
Curto Reverte, Andreu (Fecha de defensa: 2021-06-09)
Aquesta investigació es centra amb la identificació dels perfils professionals dels actors necessaris per a desenvolupar la Formació Dual Universitària (FDU), basant-nos amb funciones i competències. Concebut com un estudi ...
Farrero, Mireia (Fecha de defensa: 2016-06-03)
La investigación realizada en la presente tesis doctoral explora la narración del relato autobiográfico y su análisis como herramienta para el desarrollo de la práctica profesional en formación inicial de maestros a ...
Olea Lemekeuh, Landry (Fecha de defensa: 2021-03-23)
En aquesta tesi, partim de les percepcions i experiències de l'estudiant per analitzar el sistema d'avaluació dels Màsters oficials d'espanyol com a llengua estrangera (ELE), per veure si l'avaluació, tal com està concebuda ...
López Secanell, Irene (Fecha de defensa: 2017-02-17)
La investigació realitzada té la finalitat d’oferir una visió àmplia de la realitat de la formació inicial de mestres de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida, escoltant les diferents ...
Llobet Bernaus, Georgina (Fecha de defensa: 2017-02-17)
La investigació realitzada té la finalitat d’oferir una visió àmplia de la realitat de la formació inicial de mestres de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida, escoltant les ...