Departament de Ciències de l’Educació: Recent submissions
Now showing items 21-25 of 25
Creation et validation d’une rubrique d’evaluation de la gestion du personnel des PME familiales du secteur hotelier
Femba Fiba, Pierre (Date of defense: 2023-11-03)
Aquesta investigació pretén oferir una eina d'avaluació de la gestió del personal a les pimes familiars del sector hoteler, aplicable a Espanya i al Camerun, en el context post-Covid. Aquesta investigació és la continuació ...
Entrenamiento con sobrecargas, servicios de acondicionamiento físico e incidencia de lesiones en el hockey patines
De Vega Cassasas, Monica (Date of defense: 2023-10-18)
Aquesta tesi doctoral està estructurada en 4 estudis, té com a objectiu analitzar la preparació física i la incidència de lesions en el hoquei sobre patins a les dues lligues de màxima categoria d'Espanya. Per això, es va ...
Implementación y Evaluación del Programa de Educación Emocional Happy Sport gamificado
Farré Sopena, Míriam (Date of defense: 2023-06-30)
La pràctica esportiva conforma un espai de construcció sistemàtica, convivència i desenvolupament personal. La mateixa s'associa a un procés en el qual el practicant pot optimitzar el seu acompliment tant físic com social ...
Psychological and Psychosocial Factors in Second Language Acquisition: The Case of Young Immigrants in the Catalan Context
Senar Morera, Fernando (Date of defense: 2023-06-23)
L'increment de la població immigrant a Catalunya planteja reptes per integrar-los educativament, socialment i lingüísticament. Tot i els esforços legislatius, persisteix una bretxa en el rendiment acadèmic d'aquests ...
La identitat digital en els centres de primària del Pallars Jussà, Sobirà i Alta Ribagorça. Un estudi de com es treballa aquesta competència
Vilanova Serrano, Sílvia (Date of defense: 2023-05-05)
En la societat actual, les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) han promogut canvis significatius en la cultura, l'educació, el treball, l'oci, el comerç... Davant d'aquests canvis les competències digitals ...

