Mostrando ítems 1-10 de 18
Invernó i Curós, Josep (Fecha de defensa: 2007-03-30)
En l'IES Narcís Monturiol de Figueres l'any 1997 es va endegar l'experiència pedagògica de "la travessa del riu Fluvià", que consistia precisament en una ruta en el medi natural que anava resseguint el ...
Pifarré Turmo, Manoli (Fecha de defensa: 1999-06-16)
López Secanell, Irene (Fecha de defensa: 2017-02-17)
La investigació realitzada té la finalitat d’oferir una visió àmplia de la realitat de la formació inicial de mestres de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida, ...
Querol Coronado, Mònica (Fecha de defensa: 2011-09-22)
Solé Pujol, Meritxell (Fecha de defensa: 2019-12-18)
Aquest estudi se centra en el marc d’un sistema educatiu inclusiu. Els darrers anys, s’ha reforçat legislativament l’escola inclusiva des de les diferents polítiques educatives promovent un canvi de ...
Capdevila Torrent, Maria Antonia (Fecha de defensa: 2018-04-04)
Aquesta Tesi Doctoral estudia científicament tres aspectes de quatre escoles públiques catalanes que no estan convenientment adreçats en el Currículum Escolar: el talent i la seva relació amb la identitat ...
Ribes, Ramona (Fecha de defensa: 1999-06-22)
Bernad Cavero, Olga (Fecha de defensa: 2012-10-26)
Actualment, la família i l'escola semblen ser indiscutiblement els dos contextos més importants en el desenvolupament dels infants, exercint funcions complementàries en el seu procés educatiu i per tant ...
Llobet Bernaus, Georgina (Fecha de defensa: 2017-02-17)
La investigació realitzada té la finalitat d’oferir una visió àmplia de la realitat de la formació inicial de mestres de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida, ...
Llevot Calvet, Núria (Fecha de defensa: 2002-06-05)
En Cataluña, en los últimos años, han ido proliferando una serie de "profesionales" que realizan, con más o menos adecuación a la definición teórica, la función de mediadores interculturales. Primeramente ...