Mostrando ítems 1-6 de 6
Trelles Zambrano, César Augusto (Fecha de defensa: 2022-12-20)
Un dels reptes principals de l'Educació Matemàtica com a disciplina científica és generar coneixement que permeti incidir en la pràctica docent del professorat, amb l'objectiu de millorar els processos ...
Vives Parés, Laia (Fecha de defensa: 2014-05-23)
Aquesta tesi doctoral analitza el procés de transformació de la pràctica docent a través de la implementació de la Perspectiva Educativa dels Projectes de Treball (PEPT). Es realitza un assessorament ...
Mejías Zamorano, Cristian Alejandro (Fecha de defensa: 2019-06-26)
The main purpose of this research is to assess the early algebra didactic-mathematical knowledge of primary school teachers. Its content has been introduced in the school curriculum of the National ...
Cañabate Ortiz, Dolors (Fecha de defensa: 2008-03-27)
L'objectiu de la tesi és: Validar els criteris de Johnson i Johnson (1992) com a indicadors d'avaluació d'actituds cooperatives. Ens proposem definir, contrastar i avaluar noves eines d'actuació. ...
Avelar Rosa, Bruno (Fecha de defensa: 2020-09-04)
The research focuses on the process of knowledge construction in martial arts and combat sports fundamentals in primary school, through the analysis of the joint activity organization. The didactic ...
Pincheira Hauck, Nataly (Fecha de defensa: 2023-07-24)
The purpose of this research is to characterise the mathematical knowledge mobilised by future early childhood and primary pre-service teachers for algebra instruction at an early age. To achieve this ...