Temps d'espera: un estudi exploratori de la perspectiva del consumidor

dc.contributor
Universitat Rovira i Virgili. Departament de Gestió d'Empreses
dc.contributor.author
Pàmies Pallisé, Maria del Mar
dc.date.accessioned
2013-10-16T12:41:56Z
dc.date.available
2013-10-16T12:41:56Z
dc.date.issued
2011-07-16
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/123912
dc.description.abstract
El fenomen de l’espera en els serveis forma part de la vida quotidiana dels consumidors, els quals es troben diàriament en situacions en les que han d’esperar per a rebre serveis. La present tesi doctoral se centra en estudiar el fenomen de l’espera tenint en compte el punt de vista del consumidor i utilitzant una metodologia qualitativa la qual permet aprofundir en les experiències d’espera dels consumidors estudiant-les en el seu entorn natural. Això ha permès obtenir una visió holística de l’espera en la que s’han integrat tots els elements que poden influir en el comportament del consumidor durant una situació d’espera. Alguns d’aquests elements fan referència a les experiències d’espera prèvies, als trets personals, a les estratègies per a gestionar o reduir l’espera, als factors situacionals o a les implicacions de l’espera per a les empreses o el consumidor.
cat
dc.description.abstract
The phenomenon of waiting for services is a commonplace everyday aspect of consumer life. This doctoral thesis examines waiting in services marketing from the consumer viewpoint. It employs a qualitative methodology that facilitates an in-depth approach to the examination of waiting experiences in the natural setting consumer life. This approach leads to a holistic examination of waiting, which integrates the elements that may influence consumer behaviour in waiting situations. These elements refer to previous waiting experiences, to personal traits, to the strategies employed to reduce the waiting time, to situational factors and to the implications of the wait for the organisation and the company.
eng
dc.format.extent
406 p.
cat
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
cat
cat
dc.publisher
Universitat Rovira i Virgili
dc.rights.license
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
Comportament del Consumidor
cat
dc.subject
Temps d'espera
cat
dc.subject
Màrqueting
cat
dc.subject
Comportamiento del consumidor
cat
dc.subject
Tiempo de espera
cat
dc.title
Temps d'espera: un estudi exploratori de la perspectiva del consumidor
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc
339
cat
dc.contributor.director
Ryan, Gerard
dc.embargo.terms
cap
cat
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.dl
T.1295-2013
cat


Documents

Tesi .pdf

3.887Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)