Ara mostrant els elements 1-6 de 6
Galván-Bovaira, María José (Data de defensa: 2008-10-28)
Des d'una perspectiva sociocultural i pragmàtica del desenvolupament, la comunicació i el llenguatge s'expliquen a partir de la interdependència entre les capacitats cognitives i d'aprenentatge de ...
Gómez Morales, Aroa (Data de defensa: 2015-03-13)
Al llarg dels últims anys, la investigació sobre les famílies ha anat adoptant un pes important en l’àmbit de la recerca sobre la discapacitat, tant pel paper decisiu que tenen les famílies en la creació ...
Naranjo Llanos, Milagros (Data de defensa: 2005-12-12)
Aquesta tesi doctoral té com a finalitat aprofundir en la identificació, caracterització i comprensió, tant des del punt de vista teòric, com des del punt de vista metodològic, de l'avaluació que du a ...
Galindo Ramos, Elisabet (Data de defensa: 2006-04-27)
La tesi que presentem té com a objectiu fonamental estudiar la contribució de les pràctiques d'ensenyament i aprenentatge a l'aprenentatge del pensament crític. Per portar a terme aquesta proposta, la ...
Soro Camats, Emili (Data de defensa: 2002-09-20)
La tesi té com a principal objectiu dissenyar i posar en pràctica un procés longitudinal d'intervenció-avaluació fonamentat en l'enfocament habilitador en general, i en la perspectiva dels sistemes ...
Clarà Garangou, Marc (Data de defensa: 2011-11-11)
L’impuls inicial d’aquest treball és una pregunta que es pot formular amb paraules ben planeres: De quina manera allò que sabem influeix en allò que fem?. Tot el que escriurem en les pàgines següents ...