Mostrando ítems 1-10 de 10
Reyes Muñoz, Sònia (Fecha de defensa: 2007-02-09)
Aquesta tesi consta de dues fases. L'objecte de la primera ha estat dissenyar i elaborar un programari multimèdia destinat a l'alfabetització inicial d'alumnes amb discapacitat, el Divertext. La segona ...
Galván-Bovaira, María José (Fecha de defensa: 2008-10-28)
Des d'una perspectiva sociocultural i pragmàtica del desenvolupament, la comunicació i el llenguatge s'expliquen a partir de la interdependència entre les capacitats cognitives i d'aprenentatge de ...
Segués Morral, María Teresa (Fecha de defensa: 2007-03-14)
Des de la Concepció Constructivista de l'Ensenyament i l'Aprenentatge (Coll, 1990, 1997, 2001), l'aprenentatge és definit com un procés de construcció de significats i d'atribució de sentit i l'ensenyament ...
Gómez Morales, Aroa (Fecha de defensa: 2015-03-13)
Al llarg dels últims anys, la investigació sobre les famílies ha anat adoptant un pes important en l’àmbit de la recerca sobre la discapacitat, tant pel paper decisiu que tenen les famílies en la creació ...
Naranjo Llanos, Milagros (Fecha de defensa: 2005-12-12)
Aquesta tesi doctoral té com a finalitat aprofundir en la identificació, caracterització i comprensió, tant des del punt de vista teòric, com des del punt de vista metodològic, de l'avaluació que du a ...
Galindo Ramos, Elisabet (Fecha de defensa: 2006-04-27)
La tesi que presentem té com a objectiu fonamental estudiar la contribució de les pràctiques d'ensenyament i aprenentatge a l'aprenentatge del pensament crític. Per portar a terme aquesta proposta, la ...
Castells Gómez, Núria (Fecha de defensa: 2006-11-22)
Malgrat el nombre ingent d'investigacions sobre els coneixements que els alumnes construeixen sobre la lectura, encara existeixen aspectes confusos, i fins i tot contradictoris, al voltant de la importància ...
Soro Camats, Emili (Fecha de defensa: 2002-09-20)
La tesi té com a principal objectiu dissenyar i posar en pràctica un procés longitudinal d'intervenció-avaluació fonamentat en l'enfocament habilitador en general, i en la perspectiva dels sistemes ...
Colomina Álvarez, Rosa M. (Fecha de defensa: 1996-06-10)
El treball que presentem té com a objectiu general l'estudi de la influència educativa en situacions d'interacció social en el context familiar entre adults i infants en edats preescolars. Més específicament, ...
Clarà Garangou, Marc (Fecha de defensa: 2011-11-11)
L’impuls inicial d’aquest treball és una pregunta que es pot formular amb paraules ben planeres: De quina manera allò que sabem influeix en allò que fem?. Tot el que escriurem en les pàgines següents ...