Las Universidades como organizaciones que aprenden. El caso de la Facultad de Educación de la Universitat Internacional de Catalunya.

dc.contributor
Universitat Internacional de Catalunya. Departament d'Humanitats
dc.contributor.author
Tintoré Espuny, Mireia
dc.date.accessioned
2011-04-12T18:45:37Z
dc.date.available
2010-03-08
dc.date.issued
2010-01-15
dc.date.submitted
2010-03-03
dc.identifier.isbn
9788469302996
dc.identifier.uri
http://www.tdx.cat/TDX-0303110-134548
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/9336
dc.description.abstract
El propósito de esta investigación es determinar como se produce y se puede mejorar el aprendizaje organizativo de una universidad. Se estudiará el caso concreto de la Facultad de Educación de la Universitat Internacional de Catalunya (FEUIC). Se analiza la evolución de los estudios sobre aprendizaje organizativo a nivel empresarial y más concretamente en el campo de los establecimientos educativos. Se estudian los factores que favorecen y que dificultan el aprendizaje organizativo en las universidades. Se elabora un cuestionario para analizar el estadio de aprendizaje organizativo de la Facultad de educación de la UIC, y se relacionan propuestas de mejora del aprendizaje organizativo en la FEUIC.
cat
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
dc.publisher
Universitat Internacional de Catalunya
dc.rights.license
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
comunitats d'aprenentatge
dc.subject
gestió del coneixement
dc.subject
aprenentatge organitzatiu
dc.subject
aprenentatge
dc.subject
coneixement
dc.subject.other
Didàctica i organització escolar
dc.title
Las Universidades como organizaciones que aprenden. El caso de la Facultad de Educación de la Universitat Internacional de Catalunya.
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc
371
cat
dc.subject.udc
378
cat
dc.contributor.authoremail
mtintore@cir.uic.es
dc.contributor.director
Arbós Bertrán, Albert
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess
cat
dc.identifier.dl
B.9540-2010


Documents

Tesis_Mireia_Tintore.pdf

5.676Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)