Procesos didácticos y educación no formal. Un modelo de intervención didáctica para la infancia en situación de riesgo social, destinado a los educadores de los equipos básicos de atención social primaria

dc.contributor
Universitat de Lleida. Departament de Pedagogia i Psicologia
dc.contributor.author
Balsells, M. Àngels
dc.date.accessioned
2011-04-12T17:52:22Z
dc.date.available
2008-03-09
dc.date.issued
1998-03-30
dc.date.submitted
2008-03-09
dc.identifier.isbn
9788469134217
dc.identifier.uri
http://www.tdx.cat/TDX-0309108-181204
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/8299
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
dc.publisher
Universitat de Lleida
dc.rights.license
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
didàctica
dc.subject
educació no formal
dc.subject
entorn social
dc.subject
entorn cultural
dc.subject
entorn familiar
dc.subject
legislació
dc.subject
situació de risc social
dc.subject
necessitats cognitives
dc.subject
infants
dc.subject
educador social
dc.subject.other
Didàctica i organització escolar, Psicologia evolutiva i de l'educació
dc.title
Procesos didácticos y educación no formal. Un modelo de intervención didáctica para la infancia en situación de riesgo social, destinado a los educadores de los equipos básicos de atención social primaria
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc
37
cat
dc.subject.udc
372
cat
dc.contributor.director
Miñambres Abad, Amparo
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess
cat
dc.identifier.dl
L-529-2008


Documents

TMABB1de7.pdf

10.00Mb PDF

TMABB2de7.pdf

10.02Mb PDF

TMABB3de7.pdf

10.07Mb PDF

TMABB4de7.pdf

10.08Mb PDF

TMABB5de7.pdf

10.13Mb PDF

TMABB6de7.pdf

10.22Mb PDF

TMABB7de7.pdf

9.037Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)