Cultura Corporativa: Misión, Visión y Valores en la Gestión Estratégica de las empresas del sector de la Automoción en España

dc.contributor
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses
dc.contributor.author
Martos Calpena, Ramon
dc.date.accessioned
2011-04-12T15:23:29Z
dc.date.available
2010-04-12
dc.date.issued
2009-12-21
dc.date.submitted
2010-04-09
dc.identifier.isbn
9788469331842
dc.identifier.uri
http://www.tdx.cat/TDX-0409110-134115
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/6784
dc.description.abstract
El título de la Tesis responde a lo que es el objetivo general de ésta:conocer y analizar la relación existente entre las prácticas empresariales enrelación a sus empleados y la Dirección Estratégica, con la cultura corporativa,empresarial u organizacional concretadas en las declaraciones de Misión, Visión y Valores, con especial atención a aquellas prácticas y objetivos que serefieran o relacionen con la Gestión de Recursos Humanos
spa
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
dc.publisher
Universitat Politècnica de Catalunya
dc.rights.license
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
valors
dc.subject
visió
dc.subject
missió
dc.subject
planificació estratègica
dc.subject
direcció estratègica
dc.subject
Cultura corporativa
dc.subject
gestió RRHH.
dc.title
Cultura Corporativa: Misión, Visión y Valores en la Gestión Estratégica de las empresas del sector de la Automoción en España
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc
33
cat
dc.contributor.director
Pons i Peregort, Olga
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.dl
B.28343-2010


Documents

TRMC1de1.pdf

1.259Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)