eBranding. La creación de marca digital en la era de la conectividad

dc.contributor
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
dc.contributor.author
Vallet Saavedra, Gemma
dc.date.accessioned
2011-04-12T14:26:24Z
dc.date.available
2006-11-20
dc.date.issued
2006-07-05
dc.date.submitted
2006-11-20
dc.identifier.isbn
8469004441
dc.identifier.uri
http://www.tdx.cat/TDX-1120106-114104
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/4125
dc.description.abstract
La presente tesis tiene como objeto explorar si las empresas desde sus estrategias de comunicación online y contenidos corporativos y de marcas en la red adaptan o no una clara estrategia de marca digital, si su puesta en escena en la red evoluciona hacia la era de la conectividad. Explora a su vez si las agencias de comunicación convencional o las empresas especializadas en comunicación digital o interactiva conocen las exigencias del nuevo mercado y en qué grado contemplan el eBranding en su metodología de trabajo.<br/>Asimismo, se realiza un breve recorrido por la historia de internet como canal comercial y de comunicación, lo que permite contextualizar el eBranding y la era de la conectividad.
spa
dc.description.abstract
The thesis explores if companies from their corporative strategies of communication online and contents and brands in the net adapt or not a clear strategy of eBranding, and if their online branding evolves towards the era of the connectivity. It explores as well if the agencies of conventional communication or the companies specialized in digital or interactive communication know the exigencies the new market and in what degree contemplate eBranding in their methodology of work. Also, a brief route by the history of Internet like commercial channel and communication is made, which allows to set the eBranding into the era of the connectivity.
eng
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
dc.publisher
Universitat Autònoma de Barcelona
dc.rights.license
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
Branding
dc.subject
Marca
dc.subject
Internet
dc.subject.other
Ciències Socials
dc.title
eBranding. La creación de marca digital en la era de la conectividad
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc
65
cat
dc.contributor.authoremail
gemmavallet@gmail.com
dc.contributor.director
Ricarte Bescós, José María
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.dl
B-40231-2006


Documents

gvs1de1.pdf

2.011Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)