Sobre la capacitat de reconeixement i identificació d’una marca comercial, per mitjà de l’olfacte. Memòria olfactiva. Top ten de marques per la seva capacitat de recordacció olfactiva.

Autor/a

Navalles Villar, Pere

Director/a

Soler Pujals, Pere

Fecha de defensa

2012-03-06

ISBN

9788449030505

Depósito Legal

B-34065-2012

Páginas

339 p.



Departamento/Instituto

Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat

Resumen

Pendent

Palabras clave

Marqueting; Olfacte; Publicitat

Materias

30 - Teorías y metodología en las ciencias sociales. Sociografía. Estudios de género

Área de conocimiento

Ciències Socials

Documentos

pnv1de1.pdf

12.15Mb

 

Derechos

ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)