Mostrando ítems 1-6 de 6
Pineda Hoyos, Jorge Eduardo (Fecha de defensa: 2019-01-01)
Les eines tecnològiques han ampliat el ventall de possibilitats en l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües i han generat moltes preguntes en professors i investigadors: quina és la millor manera ...
Usart Rodriguez, Mireia (Fecha de defensa: 2016-03-03)
The use of game-based learning (GBL) methodologies is increasing in online higher education in general, and in business education in particular, despite the small amount of research that exists on the ...
Krull, Greig Emil (Fecha de defensa: 2018-01-17)
El propòsit d'aquesta tesi doctoral és entendre els hàbits i comportaments d'aprenentatge dels estudiants que utilitzen diferents dispositius per a aprendre amb la finalitat de determinar com duen a ...
Esposito, Antonella (Fecha de defensa: 2014-12-22)
This doctoral dissertation is concerned with an exploratory study on how emerging learning ecologies enabled by Web 2.0 and social web are affecting the self-organized practices and dispositions in the ...
Knight, Janine (Fecha de defensa: 2018-06-21)
L'objectiu d'aquest estudi és explorar la relació entre el poder de decisió i d'acció de l'alumne (learner agency), els recursos en pantalla (botons de navegació, instruccions escrites per a tasques) i ...
Cortés Ordóñez, Armando (Fecha de defensa: 2014-07-24)
Aquest estudi identifica els factors que contribueixen a l'èxit en l'aprenentatge en línia en l'educació superior. L'estudi es va realitzar des de la perspectiva dels estudiants i dels professors. Es ...