El Método ABP-STEM, una oportunidad para desarrollar las capacidades creativas en la educación secundaria 

    Torras Galán, Anna (Fecha de defensa: 2021-03-18)

    El Aprendizaje Basado en Proyectos (ABP) es un método en auge en Cataluña. Pone al alumnado en el centro del aprendizaje y permite desarrollar conocimientos y competencias para afrontar problemas actuales. Pese a su ...

    Estudi longitudinal de l'estrès acadèmic i el malestar psicològic associat al llarg dels cinc cursos de Biologia de la Universitat Pompeu Fabra 

    Baillès Lázaro, Eva (Fecha de defensa: 2009-02-27)

    L'objectiu de la investigació va ser estudiar l'estrès acadèmic, les seves fonts, i les conseqüències que podien tenir en la salut dels estudiants de biologia de la UPF al llarg dels anys de la carrera, recollint dades ...

    Introducció del portafoli de l'estudiant i del portafoli docent a la Facultat de Ciències de la Salut i de la Vida de la Universitat Pompeu Fabra 

    Valero Marcet, Mireia (Fecha de defensa: 2006-10-03)

    S'ha introduït el portafoli com a instrument d'autoprenentatge i acreditació en dues modalitats diferents: el portafoli d'aprenentatge de l'estudiant i el portafoli docent del professor. El primer s'ha aplicat per al ...

    Strategies for creativity development in biomedical education through inquiry 

    Rodríguez Fabià, Gemma (Fecha de defensa: 2019-02-22)

    Els avenços tecnològics i científics que s’han produït durant les últimes dècades han constituït la recerca biomèdica tal i com la coneixem avui en dia. Per poder afrontar els reptes que proposa la ciència, en un futur ...