Disseny i avaluació d'un programa escolar d'educació emocional per a infants de 3 a 5 anys 

    Bartroli, Montse (Fecha de defensa: 2023-03-28)

    El desenvolupament de la competència emocional en infants de 3 a 5 anys es pot fomentar en l’àmbit escolar mitjançant programes estructurats d’educació emocional. En salut pública, l’avaluació de la competència emocional ...

    Estudi longitudinal de l'estrès acadèmic i el malestar psicològic associat al llarg dels cinc cursos de Biologia de la Universitat Pompeu Fabra 

    Baillès Lázaro, Eva (Fecha de defensa: 2009-02-27)

    L'objectiu de la investigació va ser estudiar l'estrès acadèmic, les seves fonts, i les conseqüències que podien tenir en la salut dels estudiants de biologia de la UPF al llarg dels anys de la carrera, recollint dades ...

    Influence of social hierarchies on infants' learning 

    Bas, Jesús (Fecha de defensa: 2018-11-15)

    Humans are social animals living in groups and tending to organize themselves hierarchically. This social stratification influences individuals’ social interactions, as well as their cognitive processes such as learning. ...

    The Role of cross-modal semantic interactions in real-world visuo-spatial attention 

    Kvasova, Daria (Fecha de defensa: 2020-02-13)

    In our everyday life we must effectively orient attention to relevant objects and events in multisensory environments. The impact of cross-modal links for attention orienting to spatial and temporal cues has been widely ...