Branding regional destinations: an integrated stakeholders perspective

dc.contributor
Universitat de Girona. Departament d'Organització, Gestió Empresarial i Disseny del Producte
dc.contributor
Universitat de Girona. Institut de Recerca en Turisme
dc.contributor.author
Piva, Elisa
dc.date.accessioned
2020-12-21T16:46:10Z
dc.date.available
2021-07-14T02:00:13Z
dc.date.issued
2019-07-15
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/670275
dc.description.abstract
This doctoral thesis explores the brand development process of regional destinations in depth, focusing on the supply-side perspective and the concept of brand identity, as well as the perceptions of stakeholders involved in the governance of tourist destinations. Research on destination branding has often focused on the demand-side of tourism, while fewer studies have looked at the supply-side perspective. Additionally, many studies have focused on either entire countries or individual cities, paying little attention to place branding at the regional and sub-regional levels. In this light, by using an integrated supply-side perspective based on the identity of places, this doctoral thesis contributes to the existing body of tourism literature by providing an innovative understanding of the role and influence of the various groups of stakeholders in the brand development process of regional and sub-regional destinations
dc.description.abstract
Aquesta tesi doctoral explora en profunditat el procés de desenvolupament de marca de les destinacions regionals, posant el focus en la perspectiva de la oferta i en el concepte de identitat de marca, així com també en les percepcions dels diferents agents involucrats en la governança de les destinacions turístiques. La investigació sobre la marca de les destinacions, sovint s’ha centrat en la demanda, i menys estudis han analitzat la perspectiva de la oferta. A més, nombrosos estudis s’han focalitzat en països o en ciutats, posant poca atenció en la marca a nivell regional i subregional. Per cobrir aquestes mancances, la tesi adopta la perspectiva integrada que examina els diferents agents que poden tenir influencia en el procés de desenvolupament de la marca en destinacions regionals.Per tant, aquesta tesi doctoral agrega un major coneixement a la perspectiva de la oferta en la marca d’una destinació turística regional i sub-regional
dc.format.extent
146 p.
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
eng
dc.publisher
Universitat de Girona
dc.rights.license
L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.rights.uri
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
*
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
Marca
dc.subject
Màrqueting
dc.subject
Marketing
dc.subject
Place branding
dc.subject
Turisme
dc.subject
Turismo
dc.subject
Tourism
dc.subject
Destinacions regionals
dc.subject
Destinaciones regionales
dc.subject
Identitat
dc.subject
Identidad
dc.subject
Identity
dc.subject
Internal stakeholders
dc.subject
Parts interessades
dc.subject
Partes interesadas
dc.title
Branding regional destinations: an integrated stakeholders perspective
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc
338
dc.subject.udc
339
dc.contributor.director
Prats Planagumà, Lluís
dc.embargo.terms
24 mesos
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documents

tep_20190715.pdf

4.308Mb PDF