La influencia de la orientación emprendedora de la red sobre los resultados de las nuevas empresas internacionales

dc.contributor
Universitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting
dc.contributor.author
Martínez Peris, Laura
dc.date.accessioned
2020-05-26T10:50:50Z
dc.date.available
2020-05-26T10:50:50Z
dc.date.issued
2016-02-08
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/669004
dc.description.abstract
En esta tesis se ha estudiado el concepto de la orientación emprendedora de la red a partir del estudio de la orientación emprendedora y las redes empresariales, contextualizado dentro del marco del International Entrepreneurship. Una vez analizado y contextualizado el marco teórico se ha trabajado en la conceptualización de la orientación emprendedora de la red y se ha analizado el papel que tiene la capacidad de aprendizaje y la capacidad de adaptación de las nuevas empresas internacionales. Asimismo, se ha analizado la influencia que tiene la orientación emprendedora de la red sobre las ventajas competitivas y los resultados de las nuevas empresas internacionales.
en_US
dc.format.extent
245 p.
en_US
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
en_US
dc.publisher
Universitat Jaume I
dc.rights.license
ADVERTIMENT. Tots els drets reservats. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
organización y gestión de empresas
en_US
dc.subject
organizaciones internacionales
en_US
dc.subject.other
Negocis, administració i dret
dc.title
La influencia de la orientación emprendedora de la red sobre los resultados de las nuevas empresas internacionales
en_US
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc
339
en_US
dc.contributor.director
Blesa Pérez, Andreu
dc.contributor.director
Ripollés Meliá, María
dc.embargo.terms
cap
en_US
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.doi
http://dx.doi.org/10.6035/14015.2016.161292
en_US


Documents

2016_Tesis_Martinez Peris_Laura.pdf

2.039Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)