Programa de Doctorat en Turisme
La Universitat Autònoma de Barcelona és un referent a Europa, tant per la qualitat de la docència com per la innovació en la recerca. Fundada l’any 1968, la UAB s’ha convertit en un model a seguir per la seva voluntat de contribuir al progrés social mitjançant la formació dels professionals que requereixen els sectors econòmics i socials més dinàmics del país.
La UAB va ser una de les primeres universitats de l’Estat en rebre el reconeixement de Campus d’Excel·lència Internacional . Aquest Programa promou l’agregació d’institucions que tenen un projecte estratègic comú amb la finalitat de crear un entorn acadèmic, científic, emprenedor i innovador per obtenir una alta visibilitat internacional. La proposta de la Universitat Autònoma de Barcelona és el projecte “UABCEI: Aposta pel coneixement i la innovació”. Es tracta d’un pla estratègic que pretén dinamitzar l’entorn d’R+D+i amb la finalitat de situar la UAB entre les millors universitats europees.
Si sou doctor o doctora de la Universitat Autònoma de Barcelona i voleu publicar la vostra tesi a TDX, contacteu amb tdx@uab.edu. Per a més informació consulteu les preguntes més freqüents
Recent Submissions
Llista ítems afegits recenment
El turismo regenerativo en Salento: Estrategia para la salvaguardia del Paisaje Cultural Cafetero UNESCO de Colombia
Bermúdez Tobón, Jhon enrique (Date of defense: 2025-10-02)
Aquesta tesi doctoral parteix de la hipòtesi que l'aplicació de les dimensions teòriques del turisme regeneratiu pot facilitar la salvaguarda del Paisatge Cultural Cafeter de Colòmbia al Municipi de Salento (Quindío). En ...
Cruising the sea of risks: the impact of ship countermeasures on intentions to cruise
Bahattab, Shadi Khaled (Date of defense: 2023-10-31)
Els creuers són una de les indústries de més ràpid creixement en el sector turístic. Malgrat el seu futur prometedor, aquest sector es veu freqüentment desafiat per greus amenaces de seguretat. En conseqüència, hi ha ...
Modelling and Mapping Chinese Tourists’ Perceived Distance in Decision-making
Shang, Yewei (Date of defense: 2024-11-25)
L'avaluació de la distància, distingint entre el llunyà i el proper, engloba una realitat objectiva i un fenomen perceptiu que influeix en el comportament de presa de decisions dels turistes. L'objectiu principal d'aquesta ...
Hacia un nuevo modelo de desarrollo turístico en el Caribe colombiano. Propuesta metodológica basada en un sistema de indicadores de turismo sostenible
Vargas Leira, Freddy de Jesús (Date of defense: 2024-05-30)
Aquesta investigació es va generar de la necessitat de proveir als territoris costaners del Carib colombià d'una eina que els permetés avaluar periòdicament el grau de sostenibilitat amb el què desenvolupen la seva activitat ...
Developing customer agility in the tourism sector: examing a global theoretical model from the perspective of firms
Wang, Junfeng (Date of defense: 2023-12-14)
El tema d'aquesta tesi doctoral es troba en el camp del turisme, amb un focus especial en l'agilitat del client com a capacitat dinàmica de les organitzacions turístiques cap als seus objectius sostenibles. La tesi consta ...
Factors influencing locals' perceptions about tourism development impacts and the intention to support tourism development in Riyadh city (Saudi Arabia): a sustainability approach
Alsaloum, Moteab Ibrahim (Date of defense: 2023-11-02)
Resum En general, s'ha entès que el desenvolupament del turisme per a les comunitats d'acollida pot ser una arma de doble tall. El desenvolupament del turisme aporta avantatges i pot generar costos. Les estratègies ...
FESTENT, an Adaptation of FESTPERF: The Influence of Entertainment on Visitors Perception about the Service Quality in Music Festivals
Chegoonian, Pejman (Date of defense: 2023-09-29)
Aquest estudi aborda tres grans llacunes de la literatura sobre l'avaluació de la qualitat dels festivals de música des de la perspectiva dels visitants. Les llacunes identificades inclouen el paper de l'entreteniment en ...
Impacto del e-Tourism en España y México: estudio comparativo de la aplicación de las TIC en las empresas del sector turístico
Martínez Almuina, Laura Lizbeth (Date of defense: 2022-06-27)
El turisme és una activitat socioeconòmica rica i variada que impregna la nostra societat global. El turisme digital és el suport digital de l’experiència turística. Aquest suport porta els viatgers a gaudir de diferents ...
Chinese tourists’ perception of destination, travel motivation, value pursuit, and their connections
Fang, Ruizhe (Date of defense: 2021-09-16)
A causa del desenvolupament econòmic i a la millora de la qualitat de vida de la Xina, el consum de turisme ha estat cada vegada més habitual entre la població xinesa. El 2014 la Xina es va convertir en el major mercat de ...