Chinese tourists’ perception of destination, travel motivation, value pursuit, and their connections 

    Fang, Ruizhe (Fecha de defensa: 2021-09-16)

    A causa del desenvolupament econòmic i a la millora de la qualitat de vida de la Xina, el consum de turisme ha estat cada vegada més habitual entre la població xinesa. El 2014 la Xina es va convertir en el major mercat de ...

    FESTENT, an Adaptation of FESTPERF: The Influence of Entertainment on Visitors Perception about the Service Quality in Music Festivals 

    Chegoonian, Pejman (Fecha de defensa: 2023-09-29)

    Aquest estudi aborda tres grans llacunes de la literatura sobre l'avaluació de la qualitat dels festivals de música des de la perspectiva dels visitants. Les llacunes identificades inclouen el paper de l'entreteniment en ...

    Impacto del e-Tourism en España y México: estudio comparativo de la aplicación de las TIC en las empresas del sector turístico 

    Martínez Almuina, Laura Lizbeth (Fecha de defensa: 2022-06-27)

    El turisme és una activitat socioeconòmica rica i variada que impregna la nostra societat global. El turisme digital és el suport digital de l’experiència turística. Aquest suport porta els viatgers a gaudir de diferents ...