1001Days Design and Validation of a Trust Measure Scale for Startups through a Rational-Emotional Nexus 

    Heluey Chelini Pereira, Nivea Cristina (Date of defense: 2025-07-09)

    Aquesta tesi investiga el procés crític de formació de la confiança en les primeres etapes del desenvolupament de startups, específicament dins dels primers tres anys, amb un enfocament en marques emergents al Brasil que ...

    Alcohol Advertising: Unveiling the Associations between Hegemonic Masculinity Traits, Advertising Message Strategies, and Types of Alcoholic Beverages 

    Bonsu-Owu, Henry Kojo (Date of defense: 2024-09-27)

    A nivel mundial, la publicidad y el consumo de alcohol se han asociado con la salud y las condiciones de riesgo, especialmente en los hombres. Los estudios demuestran que los anunciantes de alcohol emplean rasgos de ...

    Comunicación para el cambio social y nueva teoría de la estrategia, en los procesos de movilidad urbana sostenible 

    Torres Estrada, Isabel Cristina (Date of defense: 2022-10-19)

    La investigació busca fonamentar la relació entre la comunicació per al canvi social i la nova teoria d'estratègia en els processos de mobilitat urbana sostenible de l'aplicació del Pla MES de la Universitat Pontifícia ...

    Controversias competenciales entre el Estado y las comunidades autónomas en materia de medios de comunicación social: el caso de Cataluña (1982-2019) 

    Checa Fortes, Mercedes (Date of defense: 2025-10-10)

    En el règim sorgit a Espanya amb la Constitució de 1978 i la consegüent organització territorial, és dissenyat un repartiment de competències entre els òrgans centrals de l'Estat i les comunitats autònomes. A la pràctica, ...

    Del storytelling al storydoing como factor de engagement en redes sociales 

    Rodriguez Rios, Antonio (Date of defense: 2024-01-09)

    En aquest treball de recerca s'analitza l'storydoing com un model en publicitat amb què obtenir un índex més elevat d'engagement i intenció de compra en les persones que consumeixen Instagram. Gràcies a la revisió ...

    El valor simbòlic de la corbata en la construcció de la imatge de l’home 

    Batallé Canal, Mateu (Date of defense: 2020-11-24)

    Aquesta tesi doctoral se centra en l’anàlisi de la dimensió comunicativa de la corbata. Fins avui aquest complement de roba s’ha estudiat sobretot en l’àmbit de l’estètica, i aquesta investigació es proposa per primera ...

    Exploring actors' discourses on nuclear energy and sustainability: a study from EU complementary climate delegated act 

    Muhammad Amir, Riasat (Date of defense: 2025-09-19)

    La sostenibilitat s’ha tornat crucial en la recerca científica contemporània a causa de les seves importants implicacions socials i ambientals. En aquest context, el sector energètic representa un àmbit d’interès central. ...

    Gestión de la visibilidad del investigador de publicidad y relaciones públicas y su producción científica en la web 

    De Santis, Andrea (Date of defense: 2022-12-13)

    El coneixement és un actiu molt important d’una societat i, com a tal, ha de ser valorat pels seus membres. Per tant, universitats, investigadors i grups de recerca tenen la responsabilitat i obligació de donar a conèixer ...

    Influencia de los valores contenidos en la publicidad, sobre la preferencia de marca y la solución de problemáticas juveniles 

    Gutiérrez Martínez, Santiago (Date of defense: 2024-09-13)

    Dins de l’ampli ventall de tipologies comunicatives existents, aquest estudi comença contrastant la publicitat comercial front la publicitat social, evidenciant dues conclusions conceptuals que van funcionar com a descobriments ...

    La femvertising como estrategia de comunicación publicitaria: impacto de los spots femvertising en la intención de compra y la reactancia psicológica de las consumidoras mexicanas 

    Hernández Willoughby, Silvia (Date of defense: 2021-12-03)

    La present tesi doctoral se centra en l'estudi de l'estratègia publicitària femvertising, que busca promoure la igualtat entre dones i homes a través del seu contingut a l'substituir els estereotips tradicionals i rols de ...

    La influencia de los valores institucionales en la intención de estudio de postgrados en mercadotecnia de los millennials: prospectiva, análisis y propuesta para su comunicación estratégica en la zona metropolitana de Guadalajara 

    Hernández Lopez, Adriana Margarita (Date of defense: 2023-12-18)

    Aquesta tesi doctoral se centra en la relació entre els valors personals de la Generació I; millennials, a Guadalajara, Jalisco, Mèxic, i la seva intenció a emprendre estudis de postgrau en el camp del màrqueting a les ...

    La Radio Comunitaria como agente del Cambio Social en las comunidades indígenas y afrodescendientes de la Costa Caribe nicaragüense: los casos de Radio URACCAN Rosita, Radio URACCAN Siuna y Radio URACCAN Waspam 

    Montoya Ortega, Yulmar Runel (Date of defense: 2025-03-31)

    Aquesta tesi doctoral analitza el canvi social impulsat per la ràdio comunitària d'URACCAN (Ràdio URACCAN Rosita, Ràdio URACCAN Siuna i Ràdio URACCAN Waspam) a les comunitats indígenes i afrodescendents de les Regions ...

    La transmisión de valores en la publicidad gráfica y su influencia en la intención de acción en los aficionados (as) de los clubes de fútbol mexicano; Leones Negros, Atlas y Chivas 

    Romero Sepúlveda, Luis Edgardo (Date of defense: 2021-12-09)

    La present tesi doctoral se centra en l'estudi de la comunicació estratègica en entitats esportives específicament clubs de futbol. L'objectiu principal d'aquesta investigació és conèixer si els valors transmesos de forma ...

    Paisagem midiática do sertão: Um estudo das prácticas de consumo de mídia do Canal 4, de Currais Novos/RN 

    Oliveira Da Silva, Maríllia Graziella (Date of defense: 2023-05-11)

    Aquesta tesi doctoral presenta un estudi de les pràctiques de consum de mitjans locals mitjançant el canal 4 de Currais Novos/RN. La ciutat, ubicada en la zona més pobra i estigmatitzada de Brasil, el "sertão nordestino", ...

    Problemas y desafíos de la publicidad televisiva intercultural inclusiva. Estudio de caso desde Ecuador, a través de un análisis multimodal 

    Rengifo Hidalgo, Alberto (Date of defense: 2025-05-05)

    L'objectiu d'aquesta recerca és identificar l'existència o no de publicitat intercultural inclusiva a l'Equador i com pot generar aquest procés diàleg i debat per a la construcció de peces audiovisuals. La publicitat és ...

    Publicidad social con valores y su influencia en la implicación de los jóvenes colombianos con la causa promovida 

    Hernández Silva, María Camila (Date of defense: 2024-09-10)

    Aquesta tesi doctoral aborda la mesura dels valors presents en la publicitat social per a identificar com influeixen en el desig dels receptors d'implicar-se en les causes socials promogudes. La tesi es centra exclusivament ...

    ¿Qué hay detrás de una Lovebrand? Propuesta de un modelo para la Creación y Gestión de Marcas Perdurables enfocado a Pymes del mercado colombiano 

    Montalvo Arroyave, Luisa Fernanda (Date of defense: 2024-05-02)

    Aquesta tesi doctoral proposa un model per a la creació de marques memorables a les Pimes del mercat colombià. Sota la teoria de models de marca i de Lovebrands es pretén presentar una proposta aplicable per a marques ...

    Resignificación del territorio y su identidad cultural a través de la gestión, uso y apropiación de la marca Paisaje Cultural Cafetero por parte de los usuarios y beneficiarios de esta (empresarios del café y turismo y población del territorio) 

    Abadía Sánchez, Heiller (Date of defense: 2022-10-24)

    Aquesta tesi doctoral planteja el seu exercici en el camp del place branding i com aquest impacta als territoris que representa, no només des del punt de vista econòmic, sinó també social. L'aspecte fonamental d'investigació ...

    Signaling effects of awards on advertising creatives: The Brazilian Experience 

    Meléndez Rodríguez, Saraí (Date of defense: 2022-12-01)

    Aquest estudi qualitatiu explora els efectes de senyalització i els costos associats a guanyar Cannes Lions, considerat la cerimònia de lliurament de premis més prestigiosa de la indústria. La teoria de la senyalització ...