Desarrollo del símbolo en el juego interactivo en niños con síndrome de down y niños sin disminución

Autor/a

Lalueza Sazatornil, José Luis

Director/a

Perinat, Adolfo

Fecha de defensa

1991-12-20

ISBN

9788469314770

Depósito Legal

B-24481-2010



Departamento/Instituto

Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació

Palabras clave

Síndrome de down; Interacció humana; Símbol

Materias

159.9 - Psicología

Área de conocimiento

Ciències de la Salut

Documentos

TJLLS1de3.pdf

2.436Mb

TJLLS2de3.pdf

2.256Mb

TJLLS3de3.pdf

1.927Mb

 

Derechos

ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)