El proceso creativo de la redacción de textos en la comunicación publicitaria

Autor/a

Castellblanque, Mariano Ramiro

Director/a

Ricarte Bescós, José María

Fecha de defensa

1996-12-01

ISBN

9788469137414

Depósito Legal

B-26966-2008



Departamento/Instituto

Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat

Palabras clave

Comunicación publicitaria; Redacción de textos; Proceso creativo

Materias

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Área de conocimiento

Ciències Socials

Documentos

mrc1de5.pdf

9.731Mb

mrc4de5.pdf

9.182Mb

mrc5de5.pdf

1.731Mb

mrc2de5.pdf

8.793Mb

mrc3de5.pdf

9.113Mb

 

Derechos

ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)