Essays on education and economic performance

dc.contributor
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica
dc.contributor.author
Romero Valero, Laura
dc.date.accessioned
2011-04-12T14:25:26Z
dc.date.available
2004-02-20
dc.date.issued
2003-09-25
dc.date.submitted
2004-02-20
dc.identifier.isbn
8468855243
dc.identifier.uri
http://www.tdx.cat/TDX-0220104-145258
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/4040
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
eng
dc.publisher
Universitat Autònoma de Barcelona
dc.rights.license
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
Borrowing constraints
dc.subject
Education policies
dc.subject
Income inequality
dc.subject.other
Ciències Socials
dc.title
Essays on education and economic performance
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc
33
cat
dc.contributor.director
Bevía, Carmen
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess
cat
dc.identifier.dl
B-52468-2003


Documentos

lrv1de1.pdf

913.2Kb PDF

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)