Valoración de la Resposabilidad Social Empresarial (RSE) por la demanda hotelera

dc.contributor
Universitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting
dc.contributor.author
Pérez-Aranda Canela, José Antonio
dc.date.accessioned
2016-10-13T10:14:16Z
dc.date.available
2016-10-13T10:14:16Z
dc.date.issued
2016-09-01
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/395950
dc.description.abstract
La presente tesis valida la multidimensionalidad de la RSE desde la perspectiva del consumidor del sector hotelero español, identificándose no sólo las dimensiones que configuran la RSE, sino también sus componentes. Se identifica el valor de la RSE para la demanda, así como los efectos que ésta produce en su comportamiento de compra. La investigación se ha realizado a partir del diseño de una escala de medida de RSE que proporciona información sobre la relaciones existentes entre cada una de las dimensiones de la RSE con la valoración global de la RSE, identificando las contribuciones existentes entre las diferentes variables participantes. La principal aportación de la tesis consiste en el diseño de la primera escala de valoración de la RSE en el sector hotelero en base a una visión completa de la multidimensionalidad de la RSE y el impacto de su valoración en el comportamiento de compra del consumidor.
dc.description.abstract
This thesis validates the multidimensionality of CSR from a consumer perspective in the Spanish hotel sector. It shows not only the dimensions that make up CSR, but also its components. Moreover, the value of CSR for the demand and its impact on consumers' purchasing behavior are identified. This research has been conducted by designing a measurement scale of CSR which provides information about the relationships between each dimension of CSR and the overall assessment of CSR. Thus, it allows identifying the contribution of each dimension on the overall assessment. The main contribution of this thesis is the design of the first assessment scale of CSR in the hotel sector based on a global view of the multidimensionality of CSR and the impact of its assessment on the consumer purchasing behavior.
dc.format.extent
467 p.
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
dc.publisher
Universitat Jaume I
dc.rights.license
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
Responsabilidad social
dc.subject
Hotelería
dc.subject
Turismo
dc.subject
Escalas de valoración
dc.subject
Sostenibilidad
dc.subject
RSC
dc.subject
Social responsability
dc.subject
Hotel sector
dc.subject
CSR
dc.subject
Assessment scales
dc.subject.other
Negocis, administració i dret
dc.title
Valoración de la Resposabilidad Social Empresarial (RSE) por la demanda hotelera
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc
334
dc.subject.udc
338
dc.contributor.director
Boronat Navarro, Montserrat
dc.embargo.terms
cap
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.doi
http://dx.doi.org/10.6035/40012.2016.384009


Documentos

2016_Tesis_Perez-Aranda_Antonio.pdf

7.569Mb PDF

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)