Browsing Departament de Gestió Empresarial by Subject "339"
Now showing items 1-4 of 4
Achieving Compatibility of Luxury and Sustainability: A Framework to Aligned and Enhanced Experiences
Schuck, Katharina Alexandra (Date of defense: 2025-05-30)
La indústria del luxe està evolucionant, impulsada per la creixent demanda dels consumidors de luxe experiencial i la creixent importància estratègica de la sostenibilitat per als proveïdors d'experiència. Tot i que el ...
Adopción de las aplicaciones móviles de búsqueda y reserva de restaurantes: una extensión y ampliación de la UTAUT-2
Robres Sitjà, Emilio (Date of defense: 2017-07-27)
Les aplicacions mòbils de recerca i reserva de restaurant (AMRRR) son un canal molt eficaç per accedir a les recents demandes de les actuals generacions digitals. Es per tant primordial, que els propietaris de restaurants ...
Mobile Marketing and the Physician in Private Practice – An exploratory Study with Gynecologists in Germany
Resch, Peter Martin (Date of defense: 2013-07-16)
La ràpida i forta penetració de les tecnologies de la comunicació mòbil als mercats mundials presenta al marketing mòbil amb una forta influència en l'activitat empresarial i en la conducta del consumidor, tant a nivell ...
Unleashing the power of experiences: The catalytic role of app technologies in unlocking consumers behaviours in sports
Habachi, Salma (Date of defense: 2024-06-27)
Aquesta tesi doctoral examina com la tecnologia modela les experiències dels usuaris i influeix en els comportaments dels consumidors i practicants d’esports i la indústria associada. La tesi desenvolupa tres estudis, en ...


