Now showing items 21-40 of 50

    ¿Una pantalla que educa? La pedagogía de los medios de comunicación en la ESO 

    Ballano Macías, Sonia (Date of defense: 2012-07-13)

    Aquesta tesi doctoral constitueix un esforç per dur a terme una aproximació crítica a la relació que s’estableix entre educació, mitjans de comunicació i societat amb l’objectiu de proposar algunes concrecions per a la ...

    Móviles de guerrilla. Procesos de autocomunicación, Lenguaje audiovisual en medios móviles y su aplicabilidad didáctica en pedagogías alternativas. Estudio de caso en el Colegio Colombo Francés de Medellín - Colombia 

    Velásquez García, Germán (Date of defense: 2012-09-28)

    El desenvolupament de la comunicació mòbil a partir de l'aparició de la telefonia cel • lular, s'ha configurat el desenvolupament d'un nou mitjà de comunicació, al que podem anomenar provisionalment, mitjà mòbil. La ...

    La ciutat emergent: de l'urbanisme a la ciutat hiperrealitzada 

    Sánchez Torrents, Jordi (Date of defense: 2012-12-21)

    Aquesta tesi presenta un proposta teòrica per analitzar la ciutat i la seva transformació; d'una ciutat planificada, continguda en els seus murs, de pedra i de maó, lligada al temps i a l'espai a una ...

    El cinema com a espai intercultural. La influència asiàtica en el cinema d'Occident: contextos, conceptes i casos 

    Codó Martínez, Jordi (Date of defense: 2013-02-05)

    En un món social cada cop més nodrit per les interconnexions culturals, el cinema - expressió artística que és filla inequívoca del seu temps- es conforma des dels seus inicis a través de la integració i la interacció ...

    Periodismo inmersivo: Fundamentos para una forma periodística basada en la interfaz y la acción 

    Domínguez Martín, Eva Maria (Date of defense: 2013-03-13)

    L'impacte de tecnologies com la realitat virtual juntament amb la influència narrativa dels videojocs han afavorit el que anomenem una retòrica immersiva, una forma de relatar amb recursos visuals i interactius per tal ...

    El eterno retorno del no-muerto como arquetipo fílmico: Una aproximación a la figura del zombi en la cultura popular contemporánea 

    Del Olmo Ramon, Alex (Date of defense: 2013-05-31)

    Aquest estudi investiga la figura del mort vivent –zombi- des de una perspectiva interdisciplinar per tal de descubrir les causes del renaixement al que s’ha vist sotmès el subgènere a partir del atemptat terroriste produït ...

    Guerra i persuasió. La justificació de l’acció militar en la retòrica presidencial nord-americana: de Vietnam a Afganistan 

    Franch Puig, Pere (Date of defense: 2013-06-05)

    El tema d'aquesta tesi és l'ús del discurs polític coma eina per influir en l'opinió pública, en concret la retòrica presidencial de guerra nord-americana i els recursos argumentatius que els presidents utilitzen en els ...

    Tebeo, cómic y novela gráfica: La influencia de la novela gráfica en la industria del cómic en España 

    Gómez Salamanca, Daniel (Date of defense: 2013-06-21)

    La novel•la gràfica s’acostuma a presentar com la principal aposta de la indústria del còmic per aconseguir la legitimació cultural del mitjà. Aquesta tesi analitza el llenguatge del còmic, afirmant la seva legitimitat ...

    Segueix-nos a Facebook! La participació dels consumidors a les comunitats de marca virtuals 

    Martorell Castellano, Cristina (Date of defense: 2013-07-12)

    L’objectiu general d’aquesta recerca és aprofundir en la naturalesa i les característiques de les comunitats de marca virtuals gestionades per organitzacions. Degut a la complexitat d’aquest fenomen, la revisió de la ...

    Publicidad y memoria, una nueva visión desde las neurociencias 

    Serrano Abad, Nuria (Date of defense: 2013-07-18)

    Aquesta tesi ofereix un enfocament interdisciplinari que aporta una nova perspectiva sobre la influència de la memòria en el context publicitari basada en les neurociències. D'una banda, i per mitjà d'una revisió de la ...

    El pensamiento estratégico. Una perspectiva interdisciplinar de la mente del planificador de cuentas publicitario 

    Muñoz Sánchez, Omar (Date of defense: 2013-10-24)

    En molts departaments de planificació de comptes de les agencies de publicitat es poden trobar professionals de disciplines com la sociologia, la psicologia, l'antropologia, l'administració de negocis, la comunicació, ...

    Escenarios de la publicidad institucional. Definición, contextualización, historia y operativa de la publicidad de las administraciones públicas 

    Curto Gordo, Víctor (Date of defense: 2013-12-13)

    A aquesta tesi es pretén definir la publicitat institucional, entesa com la pròpia de les administracions públiques, a partir de les seves aproximacions publicitàries, propagandístiques i de la legislació específica. Per ...

    Constructing The Social Personality in Organizations: Essentials of Managing the Social Commitment According to the Parameters Reached by the Study "Excellence in Public Relations and Communication Management” 

    Ordeix Rigo, Enric (Date of defense: 2014-01-24)

    L'objectiu de l'autor és descobrir i descriure nous enllaços, perspectives i enfocaments en el tema de la personalitat de l'organització, la relació que té amb les relacions públiques i el nou rol que juga en la construcció ...

    Estructura y políticas públicas ante los nuevos retos de la distribución y consumo digital de contenido audiovisual. Los proyectos de Vídeo bajo Demanda de cine filmin y Universciné como estudio de caso 

    Clares Gavilán, Judith (Date of defense: 2014-07-08)

    A través de l'estudi de cas dels projectes de vídeo a la carta (VOD) de cinema filmin (ES) i UniversCiné (FR), aquesta investigació es proposa observar i analitzar d'una banda, de quina manera la digitalització està ...

    Emotional and Social Competencies: Developing and measuring emotional and social comptetencies in higher education 

    Canboy, Basak (Date of defense: 2014-07-08)

    Des que Salovey i Mayer van introduir el nom d’intel•ligència emocional (IE) i Goleman en va popularitzar el concepte als anys noranta, no ha deixat d’augmentar la recerca en els camps de la psicologia, l’educació i el ...

    Marketing viral: claves creativas de la viralidad publicitaria 

    Sivera Bello, Silvia (Date of defense: 2014-07-10)

    L'objectiu principal d'aquesta tesi doctoral és detectar si existeixen claus creatives comunes en els vídeos publicitaris virals que constitueixin un detonant per al seu contagi entre els usuaris de les xarxes socials ...

    Anàlisi i avaluació de l'exposició a les aflatoxines i a l'ocratoxina A, a partir de compost 

    Cuadrench Tripiana, Anna (Date of defense: 2014-07-15)

    En la present Tesi doctoral s’ha valorat el contingut fúngic d’un total de 18 mostres de compost: 7 procedents de la planta de compostatge de Manresa, 6 de la de Blanes, dues procedents de residu sòlid urbà processat a la ...

    Medida del equilibrio estático en corredores de maratón mediante baropodometría optométrica 

    Montañola Vidal, Agustín (Date of defense: 2014-07-18)

    Plantejament: L’estudi de les pressions plantars i del comportament del centre de pressions (COP), del cos i dels peus, permet valorar a través dels desplaçaments del mateix en els eixos mig-lateral i antero-posterior ...

    La música clásica preexistente en el cine ambientado en la segunda mitad del siglo XVIII. Usos estéticos, tópicos y anacronismos. 

    Bermúdez Cubas, Yaiza (Date of defense: 2014-07-21)

    Aquesta investigació pretén realitzar un estudi sobre els usos de determinades composicions clàssiques preexistents en pel·lícules històriques ambientades a la segona meitat del segle XVIII. Des d’aquesta franja temporal, ...

    Aproximació a les competències digitals musicals i la seva didàctica als estudis de grau de mestre en educació primària. Estudi de casos múltiple en la menció d'educació musical de les universitats catalanes 

    Miralpeix Bosch, Antoni (Date of defense: 2014-07-21)

    La tecnologia digital ha revolucionat pràcticament tots els àmbits de la vida humana, permetent l’accés i l’exploració de nous coneixements i comportant, com tot canvi profund, millores, problemes, dificultats, oportunitats. ...