Mostrando ítems 1-7 de 7
Marín Anglada, Marta (Fecha de defensa: 2016-02-05)
Vivim en un món dominat per la cultura visual. Les imatges formen part de la nostra existència i de les nostres experiències vitals. El llenguatge visual conforma la nostra realitat i l’hem de saber ...
Iglesias Martínez, Jordi (Fecha de defensa: 2016-02-04)
La psicologia social i la microsociologia han estudiat des de mitjan segle XX la necessitat de l’autodefinició i de la construcció de la identitat personal. Tothom s’ha qüestionat alguna vegada “Qui ...
Duran Muñoz, Javier (Fecha de defensa: 2016-02-02)
L'objecte principal d'estudi d'aquesta tesi doctoral es basa en la recerca i desenvolupament d'una nova metodologia per a l'elaboració d’insights publicitaris, realitzada a partir de l'anàlisi netnogràfic ...
Muñoz Sánchez, Omar (Fecha de defensa: 2013-10-24)
En molts departaments de planificació de comptes de les agencies de publicitat es poden trobar professionals de disciplines com la sociologia, la psicologia, l'antropologia, l'administració de ...
Martorell Castellano, Cristina (Fecha de defensa: 2013-07-12)
L’objectiu general d’aquesta recerca és aprofundir en la naturalesa i les característiques de les comunitats de marca virtuals gestionades per organitzacions. Degut a la complexitat d’aquest fenomen, ...
Solà Simon, Teresa (Fecha de defensa: 2016-01-18)
El treball és una aproximació antropològica de l’art a partir de l’artista. Dos són els eixos vertebradors d’aquesta tesi, a partir dels quals se’n deriven els punts restants: 1. Considerar l’art una ...
Pérez Soler, Susana (Fecha de defensa: 2016-03-03)
L’ús de les xarxes socials com a eina periodística es consolida en distintes direccions i a ritmes diferents. La literatura acadèmica ha demostrat que les pràctiques actuals s’allunyen de les corrents ...