Mostrando ítems 68-87 de 279
Piera Jiménez, Jordi (Fecha de defensa: 2021-11-19)
Healthcare systems worldwide are facing a number of challenges that are conjunctural to the historical moment and are somehow reshaping a discipline as traditional as medicine. The five major challenges that are defining ...
Casas Roma, Joan (Fecha de defensa: 2018-04-06)
Estudiem les dinàmiques dels actes d'imaginació des d'un punt de vista filosòfic, formal i aplicat. Partim de tres teories que identifiquen els mecanismes involucrats en els actes d'imaginació i mostrem que comparteixen ...
Terren, Ludovic (Fecha de defensa: 2022-03-09)
This thesis contributes to the social media literature by focusing on the role and potential of social media in (i) political participation and access to the public sphere; (ii) political deliberation and viewpoint diversity, ...
Artopoulos Viviani, Alejandro (Fecha de defensa: 2016-02-08)
Els models de transició cap a la societat del coneixement, tant el model basat en el mercat (Califòrnia), com en el dirigit per l'Estat (Finlàndia), suggereixen que els països han de desenvolupar una estratègia nacional ...
Marín Amatller, Antoni (Fecha de defensa: 2016-02-08)
Es proposa un model d'hipervídeo com a eina de creació d'aplicacions didàctiques que afavoreixin l'aprenentatge significatiu i el rol actiu de l'estudiant. El model es fonamenta en l'ús de la imatge simbòlica i en les ...
Adell, Ferran (Fecha de defensa: 2023-03-22)
L'ús dels videojocs en l'educació ha passat per diferents etapes. En un primer moment, els extrems s'apoderaren de les opinions sobre l'aprenentatge basat en videojocs (VGBL, per la sigla en anglès), i generaven passió o ...
Maina, Marcelo Fabián (Fecha de defensa: 2010-12-03)
This research supports the choice of a Design and Development Research approach for the creation and validation of ID methods, thus providing a theoretically-grounded and pedagogically-inclusive method for designing reusable ...
Tsortanidou, Xanthippi (Fecha de defensa: 2022-03-22)
The current thesis aims to design and validate a holistic K-6 curricular framework applicable to any academic subject, in any primary school age group. The relationship between unplugged activities and imaginative pedagogies ...
Majó-Vázquez, Sílvia (Fecha de defensa: 2017-04-28)
This work presents a relational approach to the study of the structure of the online news domain from a macro and meso level perspective. Then it assesses the impact of the digital news domain on the public agenda. Firstly, ...
Pérez-Mateo Subirà, Maria (Fecha de defensa: 2010-07-13)
Este trabajo de tesis doctoral realiza una aportación a las áreas de aprendizaje en línea, los procesos de colaboración en entornos virtuales y la dimensión social. Como sugiere la literatura del ámbito, la colaboración y ...
Monguillot Hernando, Meritxell (Fecha de defensa: 2017-06-07)
El problema de la recerca parteix de la descontextualització existent entre les pràctiques educatives escolars, les característiques i necessitats de la societat actual i la falta d'interès i motivació dels alumnes per ...
Jiménez Bezares, Ricardo Manuel (Fecha de defensa: 2022-12-15)
El origen de esta tesis se encuentra en las dificultades y carencias que detecto en el desarrollo de la competencia matemática desde mi labor como profesor de educación secundaria durante más de una década. Asimismo, se ...
Pagès Parra, Ruth (Fecha de defensa: 2015-12-18)
Aquesta tesi estudia el treball creatiu, que sovint es polaritza entre unes condicions materials precàries i una disposició apassionada. Aquí s’explora la possibilitat que l'atractiu dels aspectes positius d’aquest tipus ...
Vilajosana Guillén, Xavier (Fecha de defensa: 2009-03-13)
La tesis presenta una aproximació a un conjunt de tècniques per permetre l'extensió de les capacitats computacionals, sota demanada, en comunitats formades per usuaris d'Internet que volen agregar els seus recursos per ...
Romeu Fontanillas, Teresa (Fecha de defensa: 2011-12-12)
Esta tesis doctoral aporta conocimiento a la docencia en línea y los procesos de colaboración en red. Da continuidad a investigaciones precedentes sobre la colaboración en red en el contexto del aprendizaje y el trabajo ...
Gomes Salvador, Vera Lucia (Fecha de defensa: 2016-09-16)
L'Ordenança núm. 4059 del Ministeri d'Educació (MEC, 2004) del Brasil va permetre l'oferiment d'assignatures en línia en els cursos superiors presencials, que es poden convertir, d'aquesta manera, en cursos híbrids ...
Grau Valldosera, Josep (Fecha de defensa: 2020-02-18)
Aquesta recerca intenta trobar una definició d'abandonament (dropout) empírica i adaptada als estudiants de la UOC i, per extensió, potencialment adaptable a altres institucions d'aprenentatge a distància en línia. Hem fet ...
Xavier, Marlon (Fecha de defensa: 2023-04-23)
This doctoral thesis focuses on student dropout in online higher education (OHE), with a focus on the experience of students and faculty at the Universitat Oberta de Catalunya (UOC). The thesis is presented as a compendium ...
Steegmann Pascual, Cristina (Fecha de defensa: 2013-03-03)
This paper analyzes several key aspects of online mathematics education at university level. In the context of this specification shall mean the term 'mathematical education' in a general sense, which includes disciplines ...
Ruiz Navarro, Ramon (Fecha de defensa: 2023-11-22)
Aquesta tesi doctoral analitza l'actitud i el comportament de les persones envers l'economia compartida, específicament en relació amb les plataformes d'intercanvi de roba, com a proposta alternativa a la fast fashion. ...