Aceptación Tecnológica de los Serious Games. El caso de Lego © Serious Play © 

    Rodríguez López, Fernando (Date of defense: 2019-11-11)

    La present tesi doctoral planteja la importància de validar nous sistemes d'aprenentatge basats, en sistemes Gamificados, i la seva acceptació com a tecnologia d'ús. Lego © Serious Play ©, (LSP), metodologia desenvolupada ...

    Desarrollo de competencias emocionales en la educación superior 

    Souto Romero, María del Mar (Date of defense: 2012-07-13)

    La creación del EEES contempla como eje fundamental del planteamiento educativo común a toda la Unión Europea, el énfasis en una educación centrada en el aprendizaje, frente a una educación centrada en la enseñanza. Al ...

    Discurs de la racionalització del treball a catalunya durant l'era de l'organització, 1900-1936 

    Cortès Martí, Josep Mª (Date of defense: 2008-12-17)

    La tesi obre una línia de recerca, el pensament organitzatiu a Catalunya, que fins aquest moment no s'havia tractat. Així mateix és un ideari reformador bastit sobre una discussió doctrinal del taylorisme i fordisme. El ...

    Firm value and performance analysis: Impact and implications of implementing sustainability initiatives for the airline industry 

    Abdi, Yaghoub (Date of defense: 2022-12-15)

    Aquesta tesi doctoral es basa en l'estudi de l'associació del valor de la signatura empresarial, el rendiment financer (FP, sigles en anglès) i les iniciatives de sostenibilitat aplicades a la indústria de transport aeri. ...

    Mlearning: la aceptación tecnológica como factor crítico del desarrollo de modelos de negocio de formación online. 

    Yañez Luna, Juan Carlos (Date of defense: 2014-12-05)

    Actualment les organitzacions i institucions han adoptat noves formes de capacitació i desenvolupament. Les tecnologies mòbils, xarxes de comunicació i les aplicacions basades en web 2.0 estableix un nou desenvolupament ...

    Professors’ roles in dealing with university students’ plagiarism: a cross-cultural perspective 

    Gottardello, Debora (Date of defense: 2019-05-10)

    El plagi és un fenomen molt estès en l'àmbit universitari global i representa una amenaça per a la integritat universitària i les normes ètiques. L'objectiu de la present tesi és el d'aconseguir una perspectiva holística ...