Didàctica del patrimoni. Camps de batalla a la Tercera Guerra Carlina 

    Almazán Fernández, Ismael (Date of defense: 2009-05-18)

    El nostre treball proposa una metodologia didàctica que pugui millorar la comprensió dels factors que expliquen l'aparició, desenvolupament i conseqüències dels conflictes bèl·lics dins de cada formació social, en la ...

    El Patrimoni Arquitectònic, una font per a l’ensenyament de la Història i les Ciències Socials. El pensament i la pràctica docent dels professors 

    Lleida Alberch, Margarita (Date of defense: 2008-04-17)

    El tema d’estudi de la investigació s’emmarca en el camp de la didàctica de les ciències socials i el patrimoni. L’objecte d’estudi és la didàctica del patrimoni arquitectònic i, tanmateix, el comportament i desenvolupament ...

    Estudio exploratorio sobre la interpretación didáctica del arte en el museo a través de tecnologías móviles 

    López Benito, María Victoria (Date of defense: 2014-04-28)

    El presente estudio convierte en investigación una motivación personal y profesional de la autora que, desde su formación inicial de Historia del Arte y sus primeras experiencias profesionales en educación en museos de ...

    Modelització i simulació aplicades a la recerca i interpretació de camps de batalla 

    Rubio, Xavier (Date of defense: 2009-06-08)

    Tradicionalment l'estudi de la guerra, especialment pel que fa a la època moderna, s'ha basat en l'anàlisi de fonts textuals i cartogràfiques. Mitjançant la contrastació de fonts de diversos orígens, i sumant-hi els ...