Romaña Córdoba, Katy Yineth (Date of defense: 2016-06-21)
La tesi aborda la representació de l'afrocolombià immers en conflicte armat a través de la premsa colombiana, usant com a cas d'estudi la Massacre de Bojayá. Per a això, es va desenvolupar un component ...
Alvear López, Francisco Javier (Date of defense: 2015-04-29)
Sovint s'afirma que El Mercurio, el periòdic principal a Xile, va exercir un paper fonamental en el derrocament del president Salvador Allende en 1973. El punt de vista establert és que El Mercurio va ...
Sales Piñeiro, Cecilia (Date of defense: 2022-09-05)
Aquesta investigació correspon al camp de la comunicació en el sector de les institucions públiques. S’estudia la reputació mediàtica de la Unió Europea (UE) als principals diaris espanyols, ABC, El ...
Hernández Fernández, Alexander (Date of defense: 2019-06-10)
L'objecte d'estudi d'aquesta tesi és el rol de la ràdio en les crisis polítiques a partir de la construcció del discurs informatiu. El cas que s'analitza és la cobertura informativa realitzada per Ràdio ...
Pinto Vivas, Amanda Magdalena (Date of defense: 2022-06-14)
Resum Les metàfores són aliades del discurs polític perquè creen realitats i guien accions (Semino, 2008), compleixen un rol heurístic perquè condueixen a pensar en situacions noves, complexes o ...
Soriano Procas, Miriam (Date of defense: 2017-07-17)
Espanya és un pais que evoca forts i vívids estereotips. Recents estudis sobre la imatge d'Espanya a l'exterior suggereixen que el pais es percebut encara com la terra del flamenco, la becaina, les ...
Marchesi García, Mónica Olivia (Date of defense: 2022-04-21)
Aquesta tesi se centra en l’estudi de les ràdios locals catalanes i la creació d’espais de diàleg i convivència entre les persones autòctones i les immigrades estrangeres a través de la seva programació. ...
Lo Celso, Adela Maria (Date of defense: 2024-04-02)
En línia amb nombroses investigacions sobre els estereotips de gènere, aquesta recerca desentranya quins conceptes de dones generen, repeteixen i perpetuen les campanyes publicitàries com a missatge cap ...