Now showing items 61-80 of 101

    Jóvenes delincuentes tutelados: perfiles delictivos, desarrollo socioemocional y apego 

    Oriol Granado, Xavier (Date of defense: 2013-03-03)

    Esta tesis analiza el perfil delictivo de los jóvenes tutelados en justicia juvenil, sus experiencias de apegos pasados y presentes y sus habilidades emocionales. Para ello se han realizado 5 estudios. El primero de ellos ...

    La relació entre els jocs motors i les emocions en el cicle superior d’educació primària: ajudant els mestres a prendre decisions 

    Miralles Pascual, Rosa (Date of defense: 2013-07-08)

    Aquesta tesi aborda un dels temes més emergents de l’educació física actual: el camí a seguir per aconseguir una educació física emocional. L’estudi pren com a marc teòric de referència la praxeologia motriu i les principals ...

    Estudio sobre la resiliencia y las competencias digitales de los jóvenes adolescentes en situación de riesgo de exclusión social 

    Vaquero Tió, Eduard (Date of defense: 2013-06-07)

    En un moment històric en què les TIC representen els mitjans de la Societat de la Informació cal plantejar-se si la Resiliència (la capacitat de fer front a les adversitats) està relacionada amb la Competència Digital (CD), ...

    El treball en xarxa entre els diferents serveis de la comunitat educativa. Les veus dels agents implicats (professionals) i criteris per desenvolupar una proposta d'actuació pel treball en xarxa al territori. 

    Pastó Niubó, Carme (Date of defense: 2012-11-09)

    En aquest moment de transformació i de noves demandes, les antigues metodologies resulten insuficients donat que actuen aïlladament restant eficàcia i produint certa frustració en els professionals que volen treballar bé ...

    Analysis of the educational change of Àlber Project in dynamic interaction with Educ-arte - Educa (r) t Project from a complex approach 

    Betrián Villas, Esther (Date of defense: 2012-09-04)

    La nostra finalitat és conèixer, analitzar i avaluar el Projecte Àlber en el marc del Educ-arte – Educa (r) t com a canvi educatiu a través de la polifonia de veus de les persones implicades, i en especial, la de l'alumnat. ...

    El Uso de información web en el desarrollo de procesos de aprendizaje de conocimientos de ciencias sociales e historia: un estudio empírico en la educación secundaria obligatoria 

    Guijosa Guzmán, Alejandro (Date of defense: 2012-06-06)

    En aquesta dissertació es pretén valorar l'efectivitat de la WebQuest com a eina didàctica que afavoreix el desenvolupament dels processos d'ensenyament / aprenentatge de continguts curriculars propis de l'àrea de les ...

    Les dispositifs de professionnalisation par alternance sous contrat de travail :vers quelles transformations des pratiques pédagogiques dans l'enseignement supérieur? : L'exemple de l'apprentissage en France 

    Roure Niubó, Jorgina (Date of defense: 2011-12-19)

    Poques vegades al llarg de la història, les universitats europees s’han vist amb la necessitat de donar resposta a les demandes de la societat com en aquests últims decennis. En efecte, és un fet innegable que la universitat ...

    Vivir con el VIH: Influencia de la vía de transmisión en el afrontamiento a la enfermedad 

    Alcántara Tadeo, Antonio (Date of defense: 2012-03-30)

    El VIH/SIDA es va presentar en societat fa 30 anys (1981-2011) amb una forta càrrega negativa, de por i de rebuig social cap a les persones infectades. El nostre interès, des de la psicologia clínica i social, se centra ...

    Information-problem solving in Secondary Education: analyses of cognitive processes using Web information and their improvement through embedded instruction 

    Argelagós Castañ, Esther (Date of defense: 2012-04-24)

    Internet constitueix una de les més importants fonts d'informació en la nostra societat i els processos cognitius involucrades en el maneig de la seva informació (Information-problem solving, IPS) no s'adquireixen d'una ...

    Desarrollo profesional del maestro: la competencia reflexiva. Evaluación de un programa formativo en el contexto panameño 

    Gómez Serés, Mª Victòria (Date of defense: 2011-12-22)

    El trabajo que se presenta quiere reflejar un proceso de investigación en el ámbito del desarrollo del profesorado. Para llevar a cabo este trabajo nos hemos planteado dos objetivos; a) comprender la formación permanente ...

    Anàlisi de les vivències i el grau de satisfacció dels pares de nadons hospitalitzats a la UCIN de l‟Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida. Criteris per a una atenció neonatal centrada en el desenvolupament i la família 

    Cano Moroba, Sílvia (Date of defense: 2011-12-15)

    El naixement d'un infant és un temps de grans canvis per als pares i la família. L'impacte emocional que es produeix és gran i les reaccions emocionals dels nous pares són diverses. Neix un fill i, a la vegada, neixen uns ...

    Conflictos y educación física a la luz de la praxiología motriz. Estudio de caso de un centro educativo de primaria 

    Sáez de Ocáriz Granja, Unai (Date of defense: 2011-11-11)

    Aquesta tesi aborda un dels temes més emergents de l'educació física actual; els conflictes motors. L'estudi pren com a marc teòric de referència la praxiologia motriu i les principals aportacions teòriques sobre els ...

    Eina d’avaluació de la competència de treball en equip 

    Torrelles Nadal, Cristina (Date of defense: 2011-09-16)

    En el procés de convergència i construcció de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) les competències transversals es situen en el centre del disseny dels plans d'estudi. Al costat de l'adquisició de les competències ...

    Entorns d'ensenyament/aprenentatge virtual en la docència universitària: l'aprenentatge col·laboratiu mediat per ordinador 

    Verdú Surroca, Noemí (Date of defense: 2009-12-21)

    El present treball de recerca es centra en l'estudi de l'aprenentatge col·laboratiu mediat per ordinador<br/>en entorns d'ensenyament i aprenentatge virtuals i en l'àmbit de la docència universitària. Es descriu<br/>i ...