Anàlisi d'esdeveniments docents en pràctiques indagadores per a la millora del desenvolupament professional de l’estudiantat del grau d'Educació Primària Dual 

    Peguera Carré, Maria Carme (Date of defense: 2023-12-11)

    Estudis de l’última dècada evidencien que la indagació científica té una presència incipient a l’Educació Primària, fet que proporciona escasses oportunitats pràctiques d’aprenentatge per als Docents en Formació Inicial ...

    Aplicación del modelo CIPP para la evaluación de un curso de formación virtual de los agentes profesionales de la formación dual universitaria 

    Cobos Rius, Helena (Date of defense: 2023-11-20)

    Aquesta investigació presenta el disseny i el desenvolupament d’un model d’avaluació per a un curs de formació virtual transfronterer, destinat al agents professionals de la formació dual universitària (FDU). Concebut com ...

    Calidad del prácticum en modalidad en línea: percepciones de estudiantes de la Carrera de Educación Parvularia de la Universidad Central de Chile 

    Zuñiga Rocamora, Patricia (Date of defense: 2024-01-10)

    La pandèmia de la COVID-19 va obligar les institucions d'educació superior a adaptar-se ràpidament mitjançant la formació dels seus docents, la implementació de plataformes digitals i l'adequació dels seus programes educatius ...

    La competencia digital en la escritura académica: análisis y propuestas de literacidad digital en la educación superior 

    Serrano Giménez, Anna Maria (Date of defense: 2024-01-17)

    A l’era actual, on la tecnologia ha transformat radicalment la manera com interactuem, accedim a la informació i ens comuniquem, l’adquisició d’habilitats digitals, en concret per a l’escriptura acadèmica, s'ha convertit ...

    Les dispositifs de professionnalisation par alternance sous contrat de travail :vers quelles transformations des pratiques pédagogiques dans l'enseignement supérieur? : L'exemple de l'apprentissage en France 

    Roure Niubó, Jorgina (Date of defense: 2011-12-19)

    Poques vegades al llarg de la història, les universitats europees s’han vist amb la necessitat de donar resposta a les demandes de la societat com en aquests últims decennis. En efecte, és un fet innegable que la universitat ...

    El perfil axiológico del comunicador desde el contexto profesional y formativo 

    Céspedes del Fierro, Selene (Date of defense: 2017-06-22)

    Esta investigación presenta una aproximación al Perfil Axiológico del Comunicador durante su formación universitaria y su práctica profesional, y adicionalmente nos brinda elementos a considerar para la formación del ...

    Entorns d'ensenyament/aprenentatge virtual en la docència universitària: l'aprenentatge col·laboratiu mediat per ordinador 

    Verdú Surroca, Noemí (Date of defense: 2009-12-21)

    El present treball de recerca es centra en l'estudi de l'aprenentatge col·laboratiu mediat per ordinador<br/>en entorns d'ensenyament i aprenentatge virtuals i en l'àmbit de la docència universitària. Es descriu<br/>i ...

    Estudio comparativo de los modelos de evaluación de la calidad del e-learning en el Sistema de Universidad Virtual de la Universidad de Guadalajara - México y propuesta complementaria 

    Orozco Torres, Luis Mexitli (Date of defense: 2014-09-19)

    El éxito de la formación virtual hace necesario tener sistemas que garanticen la calidad de la educación que se oferta en la modalidad virtual. En esta investigación se localizan modelos que evalúan programas virtuales en ...

    Estudio de las competencias emprendedoras adquiridas a través de la formación universitaria en el Grado de Enfermería 

    Muñoz Gimeno, Mercè (Date of defense: 2023-11-13)

    La formació en emprenedoria s'ha convertit en una disciplina d'aprenentatge i s'ha incorporat a diferents plans docents de les universitats. El desenvolupament d'emprenedors des de les aules és molt important, però la ...

    Innovación educativa en el profesorado universitario. Análisis desde la perspectiva de mejora en la formación en tecnologías digitales 

    Hidalgo Cajo, Byron Geovanny (Date of defense: 2022-10-20)

    La incorporació de les Tecnologies Digitals (TD) a les institucions educatives ha provocat replantejar el sistema d'ensenyament tradicional, sota aquesta perspectiva es proposa innovar el procés d'ensenyament i aprenentatge ...

    Integración de las competencias comunicativa, digital y aprender a aprender dentro del aula ELE: implementación de una clase semipresencial con la plataforma Moodle en la universidad de Yaundé I 

    Elong Wall Motto, Daniele Andrée (Date of defense: 2022-06-14)

    Aquest treball de recerca focalitza la reflexió en la integració de les tecnologies digitals com a suport per a l'ensenyament i l' aprenentatge d'ELE ( Espanyol, lengua estrangera) a la Universitat de Yaundé I. Amb aquesta ...

    Integración de recursos digitales para el aprendizaje de las matemáticas en la formación inicial de maestros. Un estudio cuasi-experimental 

    Barbero Sola, Iván (Date of defense: 2020-12-18)

    questa tesi doctoral té com a objecte d'estudi la influència de la incorporació de recursos tecnològics en l'aprenentatge de competències matemàtiques en la formació de mestres. Per això s'inicia amb el diagnòstic dels ...

    La Innovación educativa en la docencia universitaria mediante la investigación colaborativa y la interrelación de contenidos de educación física 

    Guillén Correas, Roberto (Date of defense: 2002-12-13)

    La innovación educativa, como objeto de estudio de la investigación, se define a partir de dos conceptos, como son el trabajo en grupo por parte del profesorado para llegar a constituirse como equipo docente, y la interrelación ...

    Los profesionales de la formación dual en el ámbito universitario: identificación de perfiles, funciones y competencias 

    Curto Reverte, Andreu (Date of defense: 2021-06-09)

    Aquesta investigació es centra amb la identificació dels perfils professionals dels actors necessaris per a desenvolupar la Formació Dual Universitària (FDU), basant-nos amb funciones i competències. Concebut com un estudi ...

    Los relatos autobiográficos y su análisis como herramienta para el desarrollo de la práctica profesional en la formación inicial de maestros a través del arte contemporáneo 

    Farrero, Mireia (Date of defense: 2016-06-03)

    La investigación realizada en la presente tesis doctoral explora la narración del relato autobiográfico y su análisis como herramienta para el desarrollo de la práctica profesional en formación inicial de maestros a ...

    Percepciones y experiencias de los estudiantes del Máster ELE sobre la evaluación: el caso de los másteres oficiales ELE en España 

    Olea Lemekeuh, Landry (Date of defense: 2021-03-23)

    En aquesta tesi, partim de les percepcions i experiències de l'estudiant per analitzar el sistema d'avaluació dels Màsters oficials d'espanyol com a llengua estrangera (ELE), per veure si l'avaluació, tal com està concebuda ...

    “Resignificant” la formació inicial de mestres: l'aprenentatge com a projecte vital 

    López Secanell, Irene (Date of defense: 2017-02-17)

    La investigació realitzada té la finalitat d’oferir una visió àmplia de la realitat de la formació inicial de mestres de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida, escoltant les diferents ...

    “Resignificant” la formación inicial de mestres: concretant la pràctica professional de forma reflexivo-creativa i crítica 

    Llobet Bernaus, Georgina (Date of defense: 2017-02-17)

    La investigació realitzada té la finalitat d’oferir una visió àmplia de la realitat de la formació inicial de mestres de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida, escoltant les ...