Rovira Bahillo, Glòria (Date of defense: 2010-06-17)
En aquesta tesi s'analitzen les vivències d'un grup d'estudiants de primer de Magisteri d'Educació Infantil suscitades en la pràctica de situaciones motrius introjectives, és a dir, aquelles pràctiques ...
Bernad Cavero, Olga (Date of defense: 2012-10-26)
Actualment, la família i l'escola semblen ser indiscutiblement els dos contextos més importants en el desenvolupament dels infants, exercint funcions complementàries en el seu procés educatiu i per tant ...
Tahull Fort, Joan (Date of defense: 2012-03-09)
Les contínues reformes legislatives imposades han tingut l’objectiu d’adaptar l’ensenyament a un context social i cultural postmodern. Tanmateix, aquests canvis aparentment no han reeixit i la ...
Macià Bordalba, Mònica (Date of defense: 2018-09-26)
La comunicació família-escola, de qualitat, és essencial per establir bones sinergies entre els dos contextos educatius, ja que sense informació ni diàleg és molt difícil que la relació entre pares i ...