Análisis de la reputación online aplicada al branding de empresa. Estudio comparativo sectorial en gran consumo 

    Mir Bernal, Pedro (Fecha de defensa: 2014-11-06)

    El entorno tecnológico hace que las empresas deban adaptar sus políticas de comunicación hacia las nuevas tecnologías teniendo en cuenta la reputación de la compañía y de sus marcas en base a las opiniones de los consumidores. ...

    Branding sonoro : el sonotipo como impulso emocional y mnemotécnico en las marcas 

    Vidal Mestre, Montserrat, (Fecha de defensa: 2017-06-21)

    La comunicación digital en nutrición creación de un modelo estratégico para la comunicación digital de guías alimentarias 

    Gai Costantino, Chiara (Fecha de defensa: 2021-09-23)

    Aquest treball investiga l'aplicació de les característiques definitòries de la comunicació digital a la comunicació nutricional, enquadrant aquest procés en el marc teòric interdisciplinari de la comunicació per a la ...

    La comunicación política en las redes Facebook, Twitter e Instagram en la campaña electoral de las elecciones generales del 26 de junio de 2016 en España: análisis comparativo de partidos parlamentarios y extraparlamentarios 

    Chiva Molina, Ismael (Fecha de defensa: 2022-03-15)

    Aquesta tesi doctoral estudia l'ús que els partits polítics parlamentaris i extraparlamentaris fan dels seus perfils a les xarxes socials Facebook, Twitter i Instagram durant la campanya electoral dels comicis ...

    Eficacia de la estrategia de comunicación de la marca en Facebook Evaluación de cinco marcas españolas: Cola-Cao, Desigual, Estrella Damm, Tous y TMB 

    Sans Serrano, Alexandra (Fecha de defensa: 2022-04-01)

    Els resultats derivats de la presència d’una empresa a xarxes socials els estableixen principalment les mètriques de marketing, mètriques que donen uns resultats que poden aparèixer en memòries anuals, però que no poden ...

    El predominio de la levedad en la comunicación posmoderna 

    García Lavernia, Joaquín, (Fecha de defensa: 2015-06-26)

    Treball sobre l´evolució de la comunicació en el context de l´actual posmodernitat, la qual serveix com a base principal d´aquesta investigació. S´exposen aquells aspectes que han fet possible la transformació de la ...

    El relato como herramienta de contenido de marca. Conceptualización, clasificación y metodología de análisis del storytelling dirigido a niños 

    Freire Sánchez, Alfonso, (Fecha de defensa: 2017-04-04)

    La present tesi doctoral estudia i reflexiona sobre el relat i l'storytelling, el seu anàleg en comunicació, dintre del procés estratègic de creació de contingut de marques dirigit al públic infantil. El seu estudi es ...

    Els continguts digitals a les petites i mitjanes empreses. Estratègia i continguts als projectes social media 

    Feliu i Roe, Lluís, (Fecha de defensa: 2017-07-08)

    Aquest estudi pretén establir les directrius bàsiques d’un pla de social media marketing per a les petites i mitjanes empreses. S’ha observat l’evolució de diferents empreses i s’ha estudiat bibliografia sobre el màrqueting ...

    The geopolitics of communication and religion. Abrahamic religions and social communications form a media, religion and culture perspective 

    Rocha Scarpetta, Joan Andreu (Fecha de defensa: 2016-09-15)

    Aquesta tesi doctoral proposa una aproximació entre l’àrea dels estudis de comunicació anomenada «Media, Religió i Cultura» i l'estudi de la globalització i de la geopolítica en relació amb les tres tradicions religioses ...

    Joan Maragall pensador de l’ofici, la praxi i el sacerdoci del periodisme i del seu compromís front la societat 

    Comellas i Colldeforns, Jaume, 1941- (Fecha de defensa: 2014-11-10)

    Aquesta tesi doctoral pretén, en primera instància, mostrar la figura de Joan Maragall Gorina en la seva condició de periodista. Oferir la imatge més completa possible d’aquest escriptor referida a la parcel.la de la seva ...

    Las smartcities y la evaluación de su valor público 

    Dariol, Marisa, (Fecha de defensa: 2017-07-07)

    Al cor del desafiament de l'Agenda Digital Europea SmarCities és la construcció d'un nou tipus de bé comú per a produir la inclusió i millorar la nostra vida quotidiana, la 6 creació de valor social i econòmic no només ...