Ara mostrant els elements 1-10 de 17
Solanilla Pascau, Antonio (Data de defensa: 2016-01-13)
La present tesis doctoral està centrada en el servei i l’efecte que les palanques comercials, amb visió estratègica, i les palanques promocionals, amb visió tàctica, tenen pels responsables de màrqueting ...
Julià Rich, Míriam (Data de defensa: 2016-02-09)
Avui en dia les companyies, com una estratègia més de màrqueting i comunicació, trien i utilitzen als celebrities perquè donin suport en els seus productes i es converteixi en més vendes. La proposta ...
Concepción Sepúlveda, Luis Gilberto (Data de defensa: 2016-02-05)
Aquesta tesi doctoral estudia la recepció mediàtica dels principals col·lectius hispanoamericans que viuen a Barcelona amb un model d’anàlisi inspirat en la Pragmàtica Formal habermasiana. Això permet ...
Jiménez Gómez, Eva (Data de defensa: 2016-01-21)
En aquest treball, es descriu l'estat de l'ensenyament de l'assignatura d'Ètica i Deontologia periodístiques, s'explica la percepció dels periodistes sobre diverses qüestions ètiques i es comparen les ...
Coll Rubio, Patricia (Data de defensa: 2018-03-19)
L'activitat comunicativa es troba en ple procés de transformació i les seves estratègies es desenvolupen en nou context interconnectat. La present tesi doctoral parteix de la hipòtesi de l'existència ...
Iglesias Martínez, Jordi (Data de defensa: 2016-02-04)
La psicologia social i la microsociologia han estudiat des de mitjan segle XX la necessitat de l’autodefinició i de la construcció de la identitat personal. Tothom s’ha qüestionat alguna vegada “Qui ...
Cornejo Stewart, Josefina (Data de defensa: 2016-06-07)
Aquesta investigació explora el panorama de sèries dramàtiques nord-americanes que ha arribat amb el nou segle, a partir d'un estudi en profunditat d'aquest nou model serial que inclou diferents categories ...
Duran Muñoz, Javier (Data de defensa: 2016-02-02)
L'objecte principal d'estudi d'aquesta tesi doctoral es basa en la recerca i desenvolupament d'una nova metodologia per a l'elaboració d’insights publicitaris, realitzada a partir de l'anàlisi netnogràfic ...
Uribe Sandoval, Ana Cinthya (Data de defensa: 2016-01-12)
Aquesta tesi doctoral és una anàlisi de caràcter experimental que pretén fer un balanç de l’aplicació de les eines conegudes com Aplicacions d’Assessorament al Vot o VAAs (segons les seves sigles en ...
Sánchez Lamelas, Francisco Javier (Data de defensa: 2020-09-23)
La irrupció dels mitjans digitals ha suposat un canvi de paradigma en les estratègies de màrqueting de les empreses, que compten avui amb la possibilitat (o necessitat) de combinar diferents mitjans, ...