Mostrando ítems 1-4 de 4
Solanilla Pascau, Antonio (Fecha de defensa: 2016-01-13)
La present tesis doctoral està centrada en el servei i l’efecte que les palanques comercials, amb visió estratègica, i les palanques promocionals, amb visió tàctica, tenen pels responsables de màrqueting ...
Iglesias Martínez, Jordi (Fecha de defensa: 2016-02-04)
La psicologia social i la microsociologia han estudiat des de mitjan segle XX la necessitat de l’autodefinició i de la construcció de la identitat personal. Tothom s’ha qüestionat alguna vegada “Qui ...
Casalà Surribas, Iolanda (Fecha de defensa: 2016-01-15)
Avui en dia la importància de les marques és indubtable. La marca es reconeix com el principal actiu de moltes companyies i el seu valor (econòmic) genera progressiu interès en tots els àmbits empresarials. ...
Almenar Taya, Ester (Fecha de defensa: 2016-01-08)
Aquesta tesi vol aprofundir en la comprensió de les marques del distribuïdor i les percepcions dels usuaris a Espanya. L'evolució de la MdD a Espanya ve explicada pel creixement de l'ensenya Mercadona, ...